פנו דרך – לאחר משחק משמים, יש אלופה חדשה-ישנה כשהלייקרס דורסים את מיאמי, לברון FMVP / תומר שנאן

כבר שנים שאוהדי הלייקרס חלמו על הרגע בו ישתוו לסלטיקס בפסגת טבלת האליפויות, שנים שלברון חיכה להוריד מעליו את קוף ה"לא הצליח במערב", שנים שדיוויס ניסה להוכיח שהוא הרבה יותר מפרנצ'ייז פלייר בקבוצה שלא מצליחה להגיע רחוק בפלייאוף, והערב הכל נגמר. הלייקרס כתשו, רמסו ודרסו את ההיט בדרך ל-4:2 בסדרה, אליפות 17 של המועדון, 4 של לברון וראשונה של דיוויס.

ההיט פתחו את המשחק בהיסוס לא אופייני שאיפשר ללייקרס לפתוח ביתרון 8:5. דאנקן רובינסון התעורר עם שלשה שהשוותה את התוצאה אבל הלייקרס היו עדיפים, רצו עם עוד חמש נקודות וספולסטרה הזעיק טיים אאוט כשהתוצאה היא 13:8 ללייקרס. שתי הקבוצות החטיאו המון זריקות והעייפות ניכרה בכל תנועה ותנועה של השחקנים. דיוויס התעורר לקראת סיום הרבע, הלייקרס החלו לרוץ ושתי דקות לסיומו התוצאה הייתה 23:16 ללוס אנג'לס. דראגיץ' עלה אצל ההיט, אך לא היה חד והלייקרס סיימו את הרבע הראשון ביתרון 28:20.

רונדו פתח נהדר את הרבע השני, ודקה לתוכו הלייקרס עלו ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק.
מיאמי המשיכו לא להוות פקטור משמעותי במשחק, הקבוצה מעיר המלאכים המשיכה לדרוס בהגנה ובהתקפה ושש דקות אל תוך הרבע רונדו קבע יתרון 15 ללוס אנג'לס, טיים אאוט של ההיט. ספולסטרה יחולל שינוי? באטלר יתעורר ויוביל קאמבק? דראגיץ' יזכיר את השחקן שהיה לפני הפציעה? אז זהו, שלא ממש. הלייקרס המשיכו לכתוש עד ששתי קליעות עונשין מוצלחות של דיוויס קבעו יתרון 19. רונדו החל לגנוב ריב' לאדביו, באטלר החטיא עונשין וההיט נראו אבודים. לברון המשיך לצבור נקודות, אס', ריב' או כל דבר שיכול להיחשב לטובתו בסטטיסטיקה יחד עם דיוויס ולפני שהספקתי להרים את הראש מהקלדת המשפט הקודם ההפרש כבר היה 24 ללייקרס. פופ שם שתי שלשות וההפרש עלה לשלושים. נאן צימק ובמחצית התוצאה הייתה 64:36 ללייקרס בסיום 24 דקות של כדורסל.

אם מישהו קיווה לקאמבק ברבע השלישי, אכזבה צפויה לכם. שתי הקבוצות החלו לצבור נקודות כשמנוחה ניתנה ללברון ואחר כך לדיוויס ורונדו המשיך באחד הפלייאופים היותר טובים שלו. ההיט מדי פעם צמצמו, הלייקרס ברחו מעט, אך הפער נשאר כמעט אותו הפער והרבע נגמר בתוצאה 87:58.

ההיט פתחו את הרבע הרביעי בתקווה שירידת המתח אצל הלייקרס תפתח פתח לקאמבק. ההגנה החלה לעבוד, לברון, דיוויס ורונדו הפסיקו ולפתע ההפרש ירד "רק" ל-21 ו-ווגל הזעיק טיים אאוט. הלייקרס התעשתו, לברון חזר לעצמו ושתי דקות לסיום המחליפים (כולל דאדלי) עלו. ההיט ניצלה את זה כדי לנגוס בהפרש בפעם האחרונה, לא לפני שלשה של הווארד מהלוגו לסיום המשחק כמובן. תוצאת הסיום: 106:93 ללייקרס!

לברון סיים עם 28 נק', 14 ריב', 10 אס' ואיבוד אחד בלבד אצל הלייקרס וגרף את תואר ה-MVP של הסדרה עם 30.2 נק', 11.4 ריב', 8.2 אס' ו-1.2 חט' למשחק בסדרה. דיוויס הוסיף 19 נק', 15 ריב', 3 אס' ו-2 חס', רונדו סיים עם 19, 4 ו-4 וקק"פ הוסיף 17 נקודות משלו.

אדביו הוביל את קלעי מיאמי עם 25 נק', 10 ריב' ו-5 אס'. באטלר סיים עם 12 נק', 7 ריב' ו-8 אס', קראודר הוסיף 12 משלו.

Subscribe
Notify of
246 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 5:16

תודה, תומר.
ותודה לכל האמונים על מלאכת הסיקורים על עבודה אדירה במשך השנה המטורפת הזו!

etayle
etayle
12 באוקטובר 2020 7:50

+1

Movazana
Movazana
12 באוקטובר 2020 5:17

Goat

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 5:18

זה זמן נהדר להעלות באוב את זה:
.
https://hoops.co.il/?p=170439
.
…TOLD YOU
.
(מופנה לכל הלמדים באשר הם)

p
p
12 באוקטובר 2020 5:23

אנטי ניחוסון FTW!
כל הכבוד לך! ה-MVP של המגיבים 🙂

dror2
dror2
12 באוקטובר 2020 5:24

יפה

Movazana
Movazana
12 באוקטובר 2020 5:27

מעולה, כל מילה. חוץ מהקטע עם השלשות..

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 5:41

תחזית מרשימה, חוץ מהקטע של השלשות והקטע שכתבת בתגובות שלדעתך התפקיד של רונדו יהיה מצומצם עד לא קיים (תגובה 10.2).

אני עצמי באותו פוסט טענתי בתגובה שאם הלייקרס מתחברים יש להם פוטנציאל טוב לאליפות, אבל הסיכוי לזה נמוך משמעותית מרוב הקונטנדריות האחרות. את הטעות הזאת לקח לי אולי חודש מתחילת העונה להבין. מאז הם ברשימת המועמדים אצלי (האמת היא שרוב הזמן הייתי עם מילווקי וקליפרס, עד שהן הודחו, ואז כבר היה די ברור שזה של הלייקרס).

etayef
etayef
12 באוקטובר 2020 8:35

גיא, תחזית מדהימה.
אתה ועידו נתתם הופעה הירואית נגד ההייטר מס' 1 בכל הזמנים

dror2
dror2
12 באוקטובר 2020 5:19

תומר תודה על הסיקור הזריז והמפורט!

דדי
דדי
12 באוקטובר 2020 5:20

comment image

דדי
דדי
12 באוקטובר 2020 5:22
Smiley
Editor
12 באוקטובר 2020 5:23

NBA History
@NBAHistory
LeBron James joins Michael Jordan as the only players in NBA History to win 4+ Finals MVPs and 4+ regular-season MVPs.

דדי
דדי
12 באוקטובר 2020 5:26

שמח בשביל לברון שהגיע למועדון הגדול בליגה ששיקם אותו.
.
והאמת, באמת שמח בשביל דווייט.
ויתר על הרבה כסף וגאווה כדי להיות כאן.

Smiley
Editor
12 באוקטובר 2020 5:30
Reply to  דדי

דוויט לא היה כל כך ברירה. נראה לי גם הוא הבין שזאת ההזדמנות האחרונה שלו להציל משהו משארית הקריירה שלו + האפשרות לטבעת.
הוא הוכיח שהוא היה החתמה נהדרת של הלייקרס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
12 באוקטובר 2020 5:29

ברכות למנצחים.
.
עונה אדירה ללייקרס, וללברון אישית – גם אם היו חריקות פה ושם, הקבוצה נראתה מצוין לאורך העונה והפלייאוף. לא טרוויאלי בקבוצה שעברה ניתוח לב פתוח בקיץ ומובלת על ידי שחקן בן 36. ממש מרשים. ברכות לרונדו על אליפויות בהפרש של 12 שנה – כבר חששתי שהלך לאיבוד ואני שמח שמצא את עצמו מחדש. ברכות לקארוסו שהיה פשוט אדיר, לדווייט הווארד שאחרי שעשה את כל הטעויות האפשריות, ועוד כמה לא אפשריות, יפרוש עם טבעת, וכמובן לדני גרין שלנו, שמחמיץ את דרכו לטבעת בפעם השלישית בשש השנים האחרונות, בעוד שכל צלפי הכורסא "עדיין" נטולי טבעות.
.
עונה אדירה למיאמי, ולבאטלר אישית – זיווג משמיים, בלי ספק, האיש הנכון במקום הנכון, נקווה לעוד הרבה שנים ביחד. באם, טיילר, רובינסון ונאן יחזרו בשנה הבאה מנוסים וטובים יותר. יש למה לצפות. לא יודע מה יהיה עם דראגיץ' ואיגי, אבל אשמח אם ישארו.
.
פלייאוף מצוין – מבחינת רמה, מתח והפתעות, ולמעט גמר המערב גם השיפוט היה סך הכל בסדר לדעתי. ההחלטה, והביצוע, של הבועה, הוכיחו את עצמם מעל ומעבר למה שאני לפחות חשבתי.
.
"קיץ" מלא וגדוש לפנינו, ויהיה מעניין לראות את הלקחים והמסקנות של המועדונים השונים מהעונה הזו. נקווה שהעונה הבאה תתקיים, ותתחיל במהרה בימינו אנו. אמן.

Smiley
Editor
12 באוקטובר 2020 5:36

דני גרין אולי לא ממש פוגע… אבל בסוף היום הוא שחקן חמישייה בשתי קבוצות אלופות. כנראה שהוא יודע דבר או שניים על תרבות מנצחת, וכנראה שהוא גם יודע לשחק בצד האפור של המגרש, שזה לא פחות חשוב.
בגלל ההתקפה שלו הוא לא מספיק מוערך (כי בכדורסל יש שני צדדים).
.
לא יודע כמה הקיץ יושפע, כי האליפות הזו הייתה באווירת הבועה שהיא שונה לחלוטין ודי טרפה את הקלפים לכולם (ביתיות, מנוחה, מרחק מהמשפחה וכד'). אבל כן ינסו למצוא פתרונות לדיוויס.
.
בהחלט מסכים לגבי מיאמי – באטלר זה בינגו עבורם, והם עוד מחכים ל"קיץ של יאניס". יש שם ליבה של צעירים שהראו המון פוטנציאל וגם אם לא ימשיכו שם, אפשר בעזרתם למשוך שחקנים בכירים יותר.

רועי ויינברג
Admin
12 באוקטובר 2020 5:31

תודה על סיקור מעולה תומר ותודה לכל המסקרים השונים שנתנו סיקורים מהירים ואיכותיים לכל אורך העונה הזאת. זה התחיל בימים של 12 משחקים ומעט עניין ונגמר בסיקורים אדירים למשחקים שהלמו את המעמד.

דדי
דדי
12 באוקטובר 2020 5:32

מיאמי בסך הכל במקום טוב – פייבוריטים לג׳יאניס, גם אם זה יהיה בעוד שנה.
אם היו רוצים, אז גם לאולדיפו, אבל לא משתלם להם ללכת עליו עכשיו.

המשגיח
Admin
12 באוקטובר 2020 5:34
Reply to  דדי

אתה באמת חושב שהוא יצטרף אליהם?

דדי
דדי
12 באוקטובר 2020 5:35
Reply to  המשגיח

בוודאות ? ברור שלא.
יותר מכל קבוצה אחרת ? לגמרי.

asaf
12 באוקטובר 2020 11:23
Reply to  דדי

ריילי הוכיח את יכולותיו במשיכת כוכבים…
תודה על סיכום לסדרה שהתחילה בשלושת המשחקים האחרונים שהסתיימה בבלואאוט מבאס…

onetwo3
Editor
12 באוקטובר 2020 5:42

דנבר
יוטה
מיאמי
טורונטו

זה העתיד של הנבא

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 5:43
Reply to  onetwo3

דאלאס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
12 באוקטובר 2020 5:55
Reply to  onetwo3

לקלדון ג'ונסון היה אפקטיבי של 72 אחוז בבועה. רק אומר.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 5:43

כל 4 הקבוצות שהעפילו לגמרים האזוריים נמצאות במקום טוב, ואילו כל 4 הקבוצות שהודחו בסיבוב השני קצת תקועות.

רפיקי
12 באוקטובר 2020 5:46

מהרגע שבוסטון הודחו איבדתי עניין.
צפיתי פה ושם בחלקי משחקים בשביל להתעדכן.
היה ברור שזה מה שיקרה .
אני שמח שלפחות הרייטינג נמוך מתמיד

erez
erez
12 באוקטובר 2020 9:19
Reply to  רפיקי

לפי התמונה שצרפת לשמך, ניתן להבין שמשך 3 אליפויות הן כולן, ללא יוצאות מן הכלל , היו ברורות לפחות כמו זו שהייתה השנה.
2015,2017,2018
גם באליפויות הללו כתבת שהן היו ברורות?

רפיקי
12 באוקטובר 2020 13:35
Reply to  erez

אין לי בעייה אם קבוצות דומיננטיות.
אני פשוט לא אובה אאת לברון והלייקרס

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 5:50

זה קצת מוקדם, ויש לנו את כל (כאן הייתי אמור לכתוב "הקיץ", אבל אנחנו חיים בזמנים מטורפים) הזמן שבעולם לדון בזה,
אבל הלייקרס במצב מעולה להתחזק בקיץ הקרוב.
לא בגלל שיש להם מקום מתחת לתקרת השכר, או משהו כזה. בגלל האוורד ורונדו.
הם הפכו ליעד מס' 1 לשחקנים וותיקים שמוכנים לשחק עבור מינימום בשביל הסיכוי לטבעת. העובדה שדווייט ורונדו קיבלו דקות מפתח השנה בפלייאוף, רק מחזקת את המשיכה של הלייקרס לשחקנים כאלו.
ואז יש להם את ה-MLE. אניח בהחלט רואה שחקן שכבר עשה מספיק כסף בקריירה, מוותר על תשלום גדול בשביל ה-MLE בלייקרס, בעיקר לנוכח מצב השוק החופשי הקרב ובא (חוסר וודאות שמשמעותה חוזים קצרים, והרבה פחות קבוצות בזבזניות).

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 5:53

1. אפשר לכתוב כל הסתיו.
2. אני מסכים, אבל לא חושב שיש משהו יוצא דופן. זה נכון לגבי רוב האלופות בשנים האחרונות – דיוויד ווסט, צ'אנינג פריי, בוריס דיאו ומייק מילר הם כמה דוגמאות בולטות.

MBK
Editor
MBK
12 באוקטובר 2020 5:54

מאיפה אתה מביא את זה….
בתקופה של קורונה שהעתיד של אף אחד לא בטוח אף סוכן/שחקן לא יתנדב לשחק במינימום
החוזה של גרין קורע את הלייקרס, הוא לא סחיר וגרין רק יהיה יותר גרוע בעונה הבאה
אולי בטרייד של גרין+קוסמה אפשר להוריד קצת התקרה בשביל מישהו שדומה לגארד עם קליעה יציבה

דדי
דדי
12 באוקטובר 2020 6:00

הבעיה היא שזה האוף סיזן הלא נכון בשביל זה.
.
שוק השחקנים החופשיים הוא הכי חלש שאני זוכר אולי אי פעם.
תוסיף לזה את כל תקופת הקורונה ואי הודאות שהיא מביאה איתה, ואני לא בטוח מי יוותר על כסף משמעותי.
.
בשנים אחרות הייתי אומר לך שיש סיכוי שגרנט יוותר על הצעה גדולה מדנבר תמורת המיד לבל של הלייקרס בגלל שהיה אפשר לראות את לברון באוזן שלו מייד כשהסדרה נגמרה, אבל תכלס אני חושב שאולי עם הרבה מזל אפשר לקוות למישהו כמו מילסאפ במינימום, שזה לא כלום אבל גם לא מי יודע מה, אפילו לא מבחינת הצורך בו.
.
אפשר לבנות על מישהו כמו טריסטיאן תומפסון די בוודאות, אבל אני אופתע ואשמח אם יהיה מישהו ברמה גבוהה משמעותית שיצטרף בזול.
אפילו למיד לבל אין לי תקוות גדולות מדי, ואם הלייקרס לא יזהרו עוד תהיה להם מיד לבל של משלמי מס…
.
נחיה ונראה.
.
בכל אופן זו אוף סיזן שבה ואן וליט וגאלינרי הם הטובים שבשחקנים החופשיים הלא מוגבלים – רק שנבין איפה אנחנו נמצאים…

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 6:12
Reply to  דדי

אוף סיזן שכזה, משמעותו גם שליריבות קשה להתחזק. ואן וליט, גראנט, גאלינרי ובארטנס קבלו סכומים (גבוהים מיד) מאחת הקבוצות שינסו להתחזק בשביל להצליח להיכנס לפלייאוף.
שאר הקבוצות? ימתינו בקיץ הזה. וזה אומר שקבוצות ימתינו עם ההחלטה לשלם הקיץ, מה שיכול ליצור מצב בו שחקן וותיק מקבל החלטה של 1+ 1 על מינימום בשביל הסיכוי לטבעת וקצת יחסי ציבור לפני הקיץ הבא.
אני מדבר בדיוק על מילסאפ, טיג, תומפסון, שיכולים להסכים להגיע תמורת מינימום (כולם עשו כמעט או יותר מ-100 מיליון ברוטו בקריירה).
גם מרכוס מוריס הוא אופציה (יש להם קטע כזה, האחים מוריס. הם אוהבים לשחק ביחד, גם אם זה אומר חוזה נמוך יותר) –
האחים מוריס במדי הלייקרס זה בהחלט יכול מהיות מבדר…

.

דדי
דדי
12 באוקטובר 2020 6:22

אף קבוצה שתנסה להתברג לפלייאוף לא יכולה להציע יותר מ mle חוץ מההוקס.

אני לא רואה בטיג איזה שוס גדול, אבל כן שחקנים כמוהו או כמו תומפסון שנראה כמעט ודאי הם האפשריים – אבל אין כאן איזה דייויד ווסט בדרך.
לפחות ככה זה נראה עכשיו.
.

לא רואה גם שוק למרכוס, ולדעתי הוא ישמח להישאר על מינימום וליצור זכויות בירד מוקדמות. אני מקווה שלא יהיה מקום בשבילו – מה שאומר שדרוגים…
.
גם תמיד יהיו כל מיני ג׳ף טיגים למיניהם.
.
בכל מקרה, השאלה הראשונה שחייבת להיענות היא כמה הלייקרס יצטרכו לשלם כדי לשמור על רונדו, הווארד וקקפ.
.
לדעתי יש סיכוי גבוה לטרייד שיכלול את מגי, קוק, ובחירת הדראפט אחרי הדראפט…

דדי
דדי
12 באוקטובר 2020 6:26
Reply to  דדי

תיקון חשוב – דיברתי על מרקיף מוריס כי חשבתי שגם אתה התכוונת אליו.
.
מרכוס הוא שחקן שהקליפרס יהיו חייבים או להשאיר או לעשות איתו סיין אנד טרייד, אז לדעתי אין שום סיכוי שיגיע ללייקרס ועוד על מינימום.
.
ואולי הסיבה היותר משמעותית היא שהוא פיטר את ריץ׳ פול השנה וגרם לו להיראות רע מאד אחרי כל הפיאסקו עם הספרס.

דדי
דדי
12 באוקטובר 2020 6:47
Reply to  דדי

היתה לי תקווה מסויימת שג׳ו האריס יקח קצת פחות ויגיע תמורת ה mle אבל אני לא בטוח כמה זה ריאלי.
לדעתי הנטס יתנו לו בערך 15 מיליון יותר מזה (לאורך 4 שנות חוזה).

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 6:56
Reply to  דדי

האריס לא הרוויח מספיק בקריירה בשביל שאפשר יהיה לפתות אותו עם MLE. גם אני חושב שהוא ממשיך בנטס.
.
הסיבה שאני מעלה את האחים מוריס כאפשרות היא שהם אוהבים לשחק יחדיו. במדי הסאנס היה שם וויתור על כסף תמורת הבטחה (שנשברה) שהאחים ממשיכים לשחק יחדיו.
אין לי מושג עד כמה זה באמת ראלי, אבל למכור סיכוי לטבעת, איחוד משפחתי, ואפשרות לשחק בחלק היפה יותר של העיר לוס אנג'לס (בלי כל הבעיות עליהן שומעים מחדר ההלבשה של הקליפרס),
נשמע כמו פיץ' מעניין (עם סבירות, נמוכה ככל שתהיה).
.
(כמובן, שחובה לקחת בחשבון שניחושי קדם עונה שלי פוגעים באותה תדירות של הימוריו של דה שוט…)

דדי
דדי
12 באוקטובר 2020 7:03
Reply to  דדי

היתה לי גם מחשבה על האחים, אבל פסלתי אותה בעיקר בגלל הבלגן עם קלאץ׳.
גם באמת חושב שמרכוס יהנה מההפקר בקליפרס (או דרך הקליפרס) שחייבים לנצל כל משאב אפשרי לשדרוג.
אבל תכלס הכל ניחושים והערכות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

טיג זה גופה במצב ריקבון

danf
danf
12 באוקטובר 2020 5:50

קצת ציפיתי שלברון יעביר את המופ לסילבר, תכלס הוא הרים את האופציה היחידה שעובדת בארהב ב2020

danf
danf
12 באוקטובר 2020 5:53
Reply to  danf

*אופרציה

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
12 באוקטובר 2020 5:55

ראזון רונדו השחקן הטוב ביותר של הלייקרס בדרך לאליפות!!!!
ישששששששששששששששש

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
12 באוקטובר 2020 5:55

רונדו הוא ה FMVP האמיתי.
לברון ניפח מספרים בהפסדים, והיה מזעזע בהגנה, וגם לוזר במאני טיים לאורך הסידרה.

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
12 באוקטובר 2020 5:55

ראזון רונדו חוזר למקום אליו הוא שייך, הטופ של עולם הכדורסל!!!!
יששששששששששששששששששששש

עגל
עגל
12 באוקטובר 2020 14:44

חבובי הטופ זה ווסטברוק

MBK
Editor
MBK
12 באוקטובר 2020 5:56

כל הכבוד לווגל
דיוויס כסנטר זה ההרכב הכי משובח של הלייקרס.
ההגנה של הלייקרס בחצי הראשון הייתה חלום

דדי
דדי
12 באוקטובר 2020 6:03
Reply to  MBK

קארוזו על המגרש זה באנקר לנט רייטינג של הקבוצה, במיוחד כשהוא משחק עם לברון.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 6:00

היה לי כיף גדול להיות חלק מהצוות בסיקורים ובכל דבר אחר, והייתה יופי של עונת רוקי מבחינתי. מכיוון שהעונה הזאת הסתיימה, אני מוסיף כאן עוד פירוט לגבי תכניות לפגרה:
1. כבר מחר בבוקר יעלה פרק ספיישל של הסדרה "סדרות הפלייאוף הגדולות של כל הזמנים". בינתיים אפשר עדיין להצביע לקרב הגמר שנפתח עוד לפני הפלייאוף.
2. הקלפיות ייסגרו ביום שני בעוד שבוע, אז יעלה פוסט סיכום של הפרויקט, שיכיל כמובן את ההכרזה על הסדרה המנצחת.
3. שבוע לאחר מכן, ייפתח פרויקט "סדרות הגמר הגדולות של כל הזמנים", שהוא יהיה קצר יותר, בעיקר בגלל שיש הרבה פחות סדרות גמר מאשר סדרות פלייאוף שאינן גמר.
4. כנראה במקביל לפרויקט של סדרות הגמר, ואולי מיד אחריו, יש לי כבר פרויקט חדש שמחכה להיפתח.

e.a sport
e.a sport
12 באוקטובר 2020 6:01

תודה רבה לכל העוסקים במלאכה,
ולכל אחד ואחד מהמגיבים.

עכשיו , ברור לכולם שיש goat אחד-
וזה האתר הופס הזה.
והפיינל mvp ללא ספק מנחם שחוץ מהמעורבים המשובחים הפךיא לפני משחק 6 בראיון אדיר חזק וקורע עם שלהבת הסייד-קיק.

תודה לכולם, ומנחם , לפחות גייל מאושרת…
תענוג.
פשוט תענוג.

דדי
דדי
12 באוקטובר 2020 6:04
Reply to  e.a sport

בכיף, שמחתי.

e.a sport
e.a sport
12 באוקטובר 2020 6:30

גיא איזו פגיעה!
מלך, כרגיל (רק למה האנס,למה)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12 באוקטובר 2020 6:39

ברכות ללייקרסים.
לברון יהיה פה לפחות עוד 8 שנים? ישחק עם הבן ברוני שלא יתקרב לקרסולי אביו.
לברון לדעתי לא יהיה נשיא ארה"ב אבל ינסה להגיע לשם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברוני יהיו פרשים משלו שלפחות יתנו לו 10 נק כגסטה לתאגיד ותרומה לקהילה. זה הזמן לגדל דור חדש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יהיה המועמד הדמוקרטי לנשיאות וינוגב

דה שוט
דה שוט
12 באוקטובר 2020 6:43

תודה תומר ברכות ללייקרס.
תודה פאני שפטרת אותי מזה. ידעתי מתי לא לקום.
לאוהדי מיאמי שכועסים עלי – הפוך 🙂 – לו לא הייתי מתערב עם גיא – היה נגמר 0:4
היה כיף
עכשיו ננוח
🙂🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז הבנתי מהתגובות שאדביו אולסטאר? דיוויס סטופר.
אותי ביאס שהדיוויס סטופר המקורי גואקים נואה לא זכה לשתק את את הגבה😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה מנסה לחקות את מייקל גם עם הסיגר שיהיה קצת מקורי, הסיגר זה כבר נדוש כל החקיינים בעבר עשו את זה.

דה שוט
דה שוט
12 באוקטובר 2020 7:20

שנת השיקוצים הגדולה באה אל קיצה – בשעה טובה
הרבה שעות-לברון קיבלנו השנה (אחרי הפסקה של שנה)
שמשו כמטליות לניגוב רב תכליתי: לילי כריות, הבננה-בוי, הצ'יטה, אבו-זקן והג'וקר במערב; ג'ימבו וקאפלה במזרח.
חמקו מניגוב: הקואלה, הסופלקי, והמדדה
🙂
בדוראנט ננוחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

עזוב אותך שיקוצים, היום אצלנו בשכונה הרקדן הבטיח להביא את חברו בן ה16 מהקבוצה בגובה 2.10 כקונטרה לענק 2.05 שניגב אותנו בשבת למרות שהוא אמר שה2.10 שלו שדוף לעומת הענק, יהיה מצחיק. יש לי הרגשה יהיה עוד התערבות על פיצות.
זה יהיה בק טו בק טו בק בשבילי, 3 זה קשה אבל אתמול אחרי שעה המשטרה פיזרה אותנו מהמגרש. הרקדן ואני ניגרנו אתמול אחד על השני עם זריקות די נוחות אבל הוא הביא אתמול חבר חדש בן 17 בגובה 1.91 שאיתו בקבוצה גם שניגב, אני הייתי עם התמנון שאחרי ההתמודדות עם הענק ביום שבת הפך לסחבה, בכלל לא האמנתי שהוא הגיע לשחק יום אחרי, אמר לי כל הגוף כואב לי :), היה כמו דיוויס על טאקר.
גם אני לא הייתי אמור לשחק אתמול אבל הרקדן הריץ עליי טראש טוק בוואטסאפ אמר לי נו תבוא אמרתי לו שומר כוחות למחר הוא אומר לי באסה שאתה כזה זקן 🙂 .
אז התמנון בקושי זז וה1.91 חגג עליו, מזל שבא משטרה לפזר.
אני קצת עייף בכתפיים אבל נראה לי יעבור עד 7 בערב, צריך לתת ניגוב היום

ברוך רובין
ברוך רובין
12 באוקטובר 2020 8:26

שמעון יכול להיות הוא מביא את מו במבה של עולם הכדורסל הירושלמי?
.
באם באמת שיחק אותה הלילה וקיבל טבעת מהלייקרס על התרומה שלו בסוף המשחק, כזה טיפש שמקבל כל כך הרבה קרדיט לא ראיתי הרבה זמן.
.
תגובת הערב כמובן הלכה לרועי שהבטיח שבאם אדאביו הולך להיות בעתיד (10 שנים) חמישייה ראשונה, החזקתי את הבטן מצחוק כל הערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה טווח זמן הוא גם נתן 😂😂😂 10 שנים😂😂😂😂 טוב שלא אמר 20 שנה.
עוד 10 שנים אמביד יוקיץ ודיוויס יהיו גופות אז הוא בונה על זה הבעיה שגם באם יהיה בן 33 ויגיעו עוד סנטרים בליגה.
הבנת מה הוא עשה? זה כמו המזרח שיש רק את אמביד והסנטר ה2 יכול להיות כא😂😂
היה גם מישהו שכתב ששחקן שנותן 16 ו10 לא יכול להיות לא כוכב 😂😂
קאפלה נתן 16 ו12 באיזה עונה 😂😂😂
אני זוכר את הימים שטנש אמרו שקאפלה ואדמס אולסטארים 😂😂😂😂😂
וגם אז צחקנו.
אדביו בהחלט יותר מוכשר מאדמס וקאפלה אבל הוא לא קרוב בכלל ליוקיץ דיוויס ואמביד.
כל היתר זה ליגה ב בסנטרים בליגה ושם אולי זה הכוונה שלהם באולסטאר…

ברוך רובין
ברוך רובין
12 באוקטובר 2020 9:07

ברור מה שהוא לא קלט זה גם בעוד 100 שנה הוא לה יהיה חמישייה ראשונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
12 באוקטובר 2020 12:10

הוא יכול להיות חמישייה ראשונה ושנייה רק אם יחתום בתאגיד. ראה סימונס.
אל תשכח שדאפילו נגר על כמו גובר נבחר לחמישייה 2.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן הגבוה הזה כמו מו במבה ממה שהבנתי אבל לפחות הוא יאבק על הריב ויהיה סיכוי לחסימה.

דה שוט
דה שוט
12 באוקטובר 2020 8:48

תקשיב – אתה חייב סופרטים מול הרקדן הוא נראה לי ג׳ה מוראנט לעומתך. בלי סופרטים לא תקח אותו. דבר עם הקטמוני אולי יזרוק לך איזה עצם מהסניף הירושלמי של טנש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הרקדן ואני היינו יחד בשבת לקחנו פיצות לא קראת? היינו 5 על 5. מולנו היה הענק קלע איזה 65 נק 30 ריב 30 חס. שיחקנו עד 100.
https://hoops.co.il/?p=204387
תגובה 54.
הרקדן כשרון אמיתי אמרתי לו שבשביל להיות כוכב הוא חייב לזרוק לפחות 500 זריקות כל יום מה3 עם שומר גבוה בפרצוף בסטפבק. אם יהיה לו את זה הוא יהיה כוכב בארץ. יש לו דריבל ומובס וראיית משחק ברמה אדירה וגם קליעה קטלנית מה3 אבל פחות בקונטסטד קשה עם שומר בתחתונים.
אם הוא יעבוד קשה ויצמח עוד בגובה יכול להגיע רחוק. הוא הכי צעיר בקבוצה שלו כולם שם בני 16 18.

דה שוט
דה שוט
12 באוקטובר 2020 9:51

חחח + 11
נסה להחתים אותו בסתר על חוזה דרקוני – שאם יפרח – תגזור איזה קופון

דה שוט
דה שוט
12 באוקטובר 2020 9:53

אם אתה איתו ביחד – שכח מה-FMVP

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12 באוקטובר 2020 9:50
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חכה קצת לפני שאתה קופץ, נראה קודם איזה KD נקבל…

דה שוט
דה שוט
12 באוקטובר 2020 9:52

צודק, אני כבר מתגעגע אליו, אל סטף, קליי, קיירי
הרבה כישרון נשאר מחוץ לבועה

ברוך רובין
ברוך רובין
13 באוקטובר 2020 0:40
Reply to  דה שוט

שמעון סיימתי עכשיו שיעור יוגה, אמרתי לך אתה רואה את המורת יוגה שלי וכל הכאבים שלך עוברים, לא נורמלית. איך אני מעלה תמונות לאתר?

שחר אלוני
12 באוקטובר 2020 8:02

ברכות ללייקרס
הרכיבו קבוצה בכמה ימים בקיץ ולקחו אליפות משכנעת. דאפו לווגל ולברון על הבניה והגיבוש

שחר אלוני
12 באוקטובר 2020 8:03

שאפו

חגי "התותח" ניסני
Editor
12 באוקטובר 2020 8:10

הרכיבו בכמה ימים…כן דיוויס במקרה עבר שם בקיץ בדרך לשחייה באגם LA במקרה ככה, דיבר עם לברון שבדיוק הוציא את הילדים כדי לתת לבת הזוג שלו זמן איכות עם עצמה, ואז ובמקרה היה טרייד. שאפו גם ללברון על ההגעה של האדם לירח, המצאת הגלגל וניצחון בעלות הברית על גרמניה הנאצית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא שמעת שדריימונד פגש את דוראנט בחנייה?

שחר אלוני
12 באוקטובר 2020 10:06

הרכיבו בכמה ימים אחרי ההחלטה שח קוואי היו צריכים להרים סגל שלם, גם פלינקה היה חזק עלזה: רונדו גרין בראדלי דווייט.
מתעלה מההמשך הציני, בוא נהיה ענייניים

חגי "התותח" ניסני
Editor
12 באוקטובר 2020 10:25

אני ציני כי תסלח לי אבל ההערצה הזו שבה אתה מדבר על לברון לא עושה איתך חסד. אתה לא באמת חושב זה היה בכמה ימים נכון? אתה מבין שהיה להם כנראה תכנית במגרה במקרה וקוואי לא חותם. הרי לא סתם דני גרין התעכב בחתימה עם קבוצות אחרות, לא סתם האוורד הסכים לחתום על מינמום למרות שבטח היו לו הצעות יותר טובות, וכל הסיטואציה עם דיוויס? מה אתה חושב על זה? זה היה סבבה מה שלברון עשה שם ככה לפרק קבוצה יריבה על ידי תכננות והתערבות בוטה?
לתת קרדיט ללברון על משהו שהוא קלאסי של המאמן וGM (בניה וגיבוש)? מה לברון הוא זה שדיבר עם הסוכנים של השחקנים? שהיה אחראי על העניין הפיננסי? היית בחדר הלבשה שאתה יודע מי גיבש מה?
זה מצחיק הקרדיט שהוא מקבל ממך בלי שיש לך מושג.

yaniv
yaniv
12 באוקטובר 2020 10:46

חגי ,אץה לא יכול להחשיב אוץי כאוהד לברון אבל שנים דיברנו על ההתערבות שלו בבניית הסגל והשחקנים שהוא מצליח לגייס אז להגיד עכשיו שזה מצליח שאין לו שום קשר ושזה נכשל אז זה תמיד הוא זה לא רציני.
או שאין לו שום קשר לגיוס שחקנים או שיש לו.
נקודה שנייה אז כן הקבוצה תרצב או לא תרצה הוקמה תוך כמה ימים.האם הייתה תוכנית מגירה סביר מאוד להניח שכן אבל עדיין תזכור שכל עוד הלייקרס חיכו לקוואי בייתיים שחקנים אחרים חתמו במקומות אחרים ואני לא בטוח אם לדני גרין למשל הייתה הצעה עם קצת פחות כסף אבל איזה חודש לפני שהוא לא היה חותם בקבוצה אחרת.

חגי "התותח" ניסני
Editor
12 באוקטובר 2020 11:44
Reply to  yaniv

אם בלהפעיל לחץ דרך התקשורת על מנהלי ובעלי הקבוצה נקרא לגייס אז הוא מדהים.
הוא שיחק מדהים כל הפלייאוף ועל זה מגיע לו קרדיט אדיר. לא צריך לתת לו גם מה שלא שייך לו.

yaniv
yaniv
12 באוקטובר 2020 11:50
Reply to  yaniv

אני חושב שזה קצת יותר מזה.
לדעתי הוא מדבר עם שחקנים ובגדול מגייס אותם.
איך שלא תהפוך את זה דיוויס בלייקרס בעיקר בזכות לברון.
שוב אני לא יודע עד כמה היה לו חלק בגיוס של הלייקרס הנוכחית אבל כל מה שאני אומר זה שאני לפחות במשך שנים אמרתי כל הזמן שהוא מגייס את השחקנים והוא דואג לכך שתהיה לו קבוצה כפי שהוא רוצה ואמרתי את זה כמשהו לא הכי חיובי אז עכשיו אני לפחות לא יכול להגיד שאין לו שום קשר לדבר.
אצלי בכלל הקרדיט העיקרי הולך לפלקינה ששנה שעברה שחטו אותו והאי הצלחה להעביר את דיוויס שנה שעברה נרשם לרעתו והשנה הוא עשה פשוט עבודה מופלאה לא פחות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
12 באוקטובר 2020 12:16
Reply to  yaniv

ניסני אתה חושב שחקנים לא מדברים ביניהם? הם כל היום אחד עם השני בשיחות. מי נראה לך סגר אותם פלינקה? 🙂
רק המלך היה אחראי לכל ההחתמות. היתר הם עושי דברו.

חגי "התותח" ניסני
Editor
12 באוקטובר 2020 13:17
Reply to  yaniv

יפה אמרת יניב.
.
בקשר לדיוויס זה היה לברון לטוב ולרע. לטוב: הינה יש אליפות. לרע: זה אחד הדברים הכי מסריחים שאני זוכר שנעשו. ללכת אחרי המשחק לארוחה ואז ההכרזה של דיוויס שהוא רוצה טרייד והשאר ידוע. אותי זה הגעיל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
12 באוקטובר 2020 13:37
Reply to  yaniv

הדבר היחיד שטוב בלברון שהוא עושה הכל ולא בוחל בשום אמצעי בשביל עצמו. הוא היחיד שבא לקחת אליפות כמו שצריך, בכה לשופטים, הזעיק את הפרשים, עשה פרצופים היה מרוכז 200 אחוז בטבעת לא כמו פוסילה פות גורג עם הדיכאונות שלו והקשיים בבועה והארל המסכן אוי אוי וסוויט לו כמה שנורא לו בבועה באו להתבכיין. הדבר היחיד שהתבאסתי על הקליפרס שלוקה לא העיף אותם בגלל קרלייל האידיוט הזה

חגי "התותח" ניסני
Editor
12 באוקטובר 2020 13:54
Reply to  yaniv

אני ספרתי ללברון גם כמה סלים שהוא הכניס, גם כמה אסיסטים לא רעים. אבל די התייאשתי. רוצה לספר לעצמך סיפורים דמיוניים על רמאות גבורה וכישלונות? אני לא אעצור בעדך. רק כמו שאמרתי לך אתמול שמעון. זה פשוט מוציא אותך דביל עם כל תגובה נוספת.

שחר אלוני
12 באוקטובר 2020 18:15

הכל טוב
תכנון יכל להיות אבל הביצוע היה בכמה ימים. ברטר שמתכננים. לברון בקבוצות שלו מעורב בבחירת שחקנים. אתה חושב שסמית למשל הגיע במקרה כי זה המנגר שרצה אותו?
דייויס הוא ילד גדול ורצה לעבור קבוצה ועוד הודיע מראש עבור טרייד. לברון לא יכול לפרק קבוצה על דעת עצמו. ואם אתה שואל על דייויס אז זה טוב מאד עבורו שעבר, ברור

Berch
12 באוקטובר 2020 8:06

כואב הלב
רציתי מיאמי

NFS
NFS
12 באוקטובר 2020 8:15

ברכות ללייקרס, ללברון ודיוויס, ולצוות המשלים המצוין בראשות רונדו.
אליפות ראויה ביותר, ומוצדקת ביותר.
כל הכבוד גם למיאמי שסחטו את הלימון עד הסוף, וסיימו עם 2 נצחונות בסדרה שבקלות יכלה להסתיים בסוויפ.

דה שוט
דה שוט
12 באוקטובר 2020 8:58
Reply to  NFS

ראית מה קרה כשעזבתי אותכם? נראיתם כמו קליבלנד אחרי לברון
🙂

NFS
NFS
12 באוקטובר 2020 11:29
Reply to  דה שוט

הייתי אחרי ארוחת בשר ובירות וקמתי באמצע רבע שני.
המבט המבוהל על הפנים של אדאביו היה הדבר הראשון שראיתי והבנתי לאן זה הולך.
במחצית כבר היה אפשר לחזור לישון.
.
תשמע, הלייקרס הקבוצה הטובה בליגה והאליפות הזו היא אחת המוצדקות.
מיאמי צריכים להיות מרוצים ("ללחוץ ידיים"). בקלות יכל להיגמר בסוויפ.

דה שוט
דה שוט
12 באוקטובר 2020 11:48
Reply to  NFS

+ 100
הלייקרס היו הכי טובים, באו לבועה עם מטרה ברורה, הכל התחיל ונגמר בלברון. מה ששלו – שלו

עידו גילרי
Admin
12 באוקטובר 2020 11:52
Reply to  דה שוט

אוקיי ממש בלי להטריל. אני לא מבין איך זה מסתדר עם תיאוריית יבוש ביצת הדיוויס.

דה שוט
דה שוט
12 באוקטובר 2020 12:59

אענה לגמרי ברצינות.
עד אמצע רבע 3 במשחק 2 דייוויס שלט בסידרה והיה עם טיעון חזק ומבטיח ל-FMVP
לברון גרם לו לקלוע 2 נק׳ בזמן שנותר וחרב לו בעקבות זה את משחק 3
זאת הסיבה היחידה לכך שההיט לקחו 2 משחקים.
זה היה מחושב וזאת הגדולה של לברון:
עכשיו יש לו 4 FMVP ועוד 4 MVP היחידי מלבד מייקל.
יש לו גם FMVP בשלוש קבוצות. היחידי!
היית מצפה שיוותר על זה?

דה שוט
דה שוט
12 באוקטובר 2020 13:01

ברמה המקצועית – תשאל כל רכז או מאמן כמה קל לייבש גבוה. לא צריך הרבה. אני יכול להסביר בהזדמנות בפרטים. מספיקה מסירה אחת בתחילת ההתקפה כדי לקחת אותה הרחק ממי שרוצים. באמת שזה קל. בטח עם גבוהים.

דה שוט
דה שוט
12 באוקטובר 2020 13:05

להבדיל – תראה את משחק 4 בגמר 2018 דוראנט בחצי השני מפסיק לזרוק! עושה הכל כדי שסטף יקבל את הפרס האישי. לא הצליח לו. אבל ניסה.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 13:18
Reply to  דה שוט

או סידר לעצמו טריפל דאבל. גם דרך להסתכל על זה

דה שוט
דה שוט
12 באוקטובר 2020 13:38

חיים FMVP זה תואר חסר קריטריונים (ראה איגי) ולכן יש משמעות מרכזית לנקודות

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 13:59
Reply to  דה שוט

לכן אני מתמקד בנקודות ולא בתואר.

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 13:44

הבעיה שלי עם מה שאתה כותב זה מה שהתרחש הלכה למעשה בשטח. ברוב הדקות עליהן אתה מדבר, לברון לא היה הרכז.
.
(למען הסר ספק, וכתבתי זאת בצורה ברורה – במשחק 3, לברון ייבש את כל שחקני הלייקרס…)

שחר אלוני
12 באוקטובר 2020 10:07
Reply to  NFS

+

עידו גילרי
Admin
12 באוקטובר 2020 8:18

סיום קצת מבאס לבועה מוצלחת בעיני.
מצד שני קשה לבוא אל ההיט בטענות. הן באמת נתנו כל מה שיכלו. אליפות ראויה של הלייקרס שהיו דומיננטים לאורך כל העונה הארוכה בתולדות הליגה.
לברון יכול להיחשב עכשיו מר אוקטובר של ה nba.

דה שוט
דה שוט
12 באוקטובר 2020 8:51

״סיום קצת מבאס״ על הרביעית של לברון + 4 FMVP? הרשע אישר את התגובה הזאת?
שחקת אותה.
😎
תאכלס לברון יצא ענק. הגיע לבועה עם בגדים לשלושה וחצי חודשים. בלי תירוצים ובלי סיפורים – עשה את העבודה.
נכנס לפודיום (עם מייקל וקארים. שכל אחד ידרג בפנים איך שהוא מוצא לנכון).

עידו גילרי
Admin
12 באוקטובר 2020 9:09
Reply to  דה שוט

מה לעשות שמשחק גמור במחצית זה אנטי-קליימקס.

דה שוט
דה שוט
12 באוקטובר 2020 9:52

+ 1

Niro
Niro
12 באוקטובר 2020 8:58

אפשר בקלות לצמצם את הליגה ל14 קבוצות,
3 משחקים נגד כל קבוצה, להפסיק מזרח מערב,
8 קבוצות ראשונות עולות לפלייאוף, רבע , חצי, גמר.
זהו !

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Niro

מה עם הכסף?

Niro
Niro
12 באוקטובר 2020 9:13

ליגה ארוכה ומייגעת, שילמדו מהNFL.
הרייטינג הוכחה לכך

עידו גילרי
Admin
12 באוקטובר 2020 9:06
Reply to  Niro

ממש בקלות…

Niro
Niro
12 באוקטובר 2020 9:14

תחרות זה הכי חשוב,
כל שנה יש קבוצה אחת מעל הליגה ועוד 2 שקצת מדגדגות אותה, כל השאר תפאורה.

ברוך רובין
ברוך רובין
12 באוקטובר 2020 9:20
Reply to  Niro

ממליץ לך לבדוק כמה מועדונים יש בNFL, אוב הכסף של הNBA בא מהמסה העצומה של השידורים וחוזה הטלוויזיוני, זה למה לא מקצצים , אני מסכים איתך שתחרותיות רק תועיל לענף אבל הדרך להגיע לשם כמעט בלתי אפשרית.
בסוף אתה מדבר על 30 בעלי קבוצות שלכל אחד מהם יש קול שווה

עידו גילרי
Admin
12 באוקטובר 2020 9:22
Reply to  Niro

ואיך תשלם בדיוק ל-16 בעלי קבוצות שבשניה חתכת בזמן שגם קיצצת ב-75% את מקורות ההכנסה?

Niro
Niro
12 באוקטובר 2020 9:34

ברור לי לגמרי שזה בגדר בלתי אפשרי, סתם ווישפול שלי.
כסף זה אלוהים ופה נגמר הסיפור

ברוך רובין
ברוך רובין
12 באוקטובר 2020 9:36

שוב הבעיה זה לא 30 קבוצות אלא לגבי התחרותיות זה בעיקר המחוזות,
אני זוכר שהספרס הייתה במזרח, שוב גם פה אני לא רואה את בעלי הקבוצות מהמזפח משנים זאת.

עידו גילרי
Admin
12 באוקטובר 2020 9:56

מה קשור זה שהספרס היו במזרח לתחרותיות?

ברוך רובין
ברוך רובין
12 באוקטובר 2020 9:57

לשנות את המחוזות

עידו גילרי
Admin
12 באוקטובר 2020 9:58

ומה זה יעזור?
צריך לבטל אותם.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
12 באוקטובר 2020 9:54

לברון השיג בסדרה 29.8 נק', 11.8 כ"ח ו-8.2 אס' כפי שכתב רועי בחם מהתנור וראה למשל כאן:
https://www.nba.com/lebron-james-history-finals-mvps-3-nba-franchises
מאיפה הנתונים שהבאת?

עידו גילרי
Admin
12 באוקטובר 2020 9:55

זה לפני המשחק האחרון.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
12 באוקטובר 2020 10:19

היו צריכים להיכתב הממוצעים של לברון בכל הסדרה כולל המשחק האחרון. מדוע כתבת את הנתונים ללא המשחק האחרון?

אבג
אבג
12 באוקטובר 2020 11:31

כשרואים את לברון – האיש מדהים והיכולת שלו – עדיין השחקן הטוב בליגה.
עכשיו זה אפילו ברור יותר – שנה שעברה היתה שנת טנקינג.
לברון עמד בצד והסתכל בחוסר עניין על המתרחש – הכל כדי להביא את אנתוני דייויס.
מי אמר שטנקינג לא יכול להצליח?

עידו גילרי
Admin
12 באוקטובר 2020 11:53
Reply to  אבג

איך בדיוק זה קשור?

אבג
אבג
12 באוקטובר 2020 12:07

אם היה משחק ככה בשנה שעברה – אולי היו מגיעים לפלייאוף ואז לא יכלו לקבל את אנתוני דייויס.
אם היו כאלו שחשבו שהיכולת של שנה שעברה נבעה מזקנה – לדעתי מהלך מחושב.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 12:10
Reply to  אבג

אתה בעצם טוען שברון הוריד הילוך בכוונה כדי שהקבוצה לא תגיע לפלייאוף. זה לא נראה לי הגיוני, אבל אם זה נכון, זה מוריד אותו קצת מתחת לליאור אליהו ברשימה ההיסטורית.

עידו גילרי
Admin
12 באוקטובר 2020 12:11
Reply to  אבג

למה לא היו יכולים? להיפך זה רק היה פשוט יותר כי הערך של השחקנים העוברים היה עולה.

אבג
אבג
12 באוקטובר 2020 12:35

בלי הבחירה ניו אורלינס כנראה לא מסכימים.
לדעתי לא מוריד אותו ברשימה ההיסטורית, אבל גם מצפייה במעט משחקים (בד"כ צופה רק בפלייאוף) הוא היה חלש ולא התאמץ לנצח

דקסטר
דקסטר
12 באוקטובר 2020 13:07
Reply to  אבג

היה עובר רק במחיר נמוך יותר
ניו אורלינס היו מסתפקים בטרייד בלי הבחירה ה 4, בעיניי זה פשוט עוד משהו שיכלו לבקש והלייקרס לא היו מפילים עסקה בגלל בחירה 4 שלא בנו עליה

אבג
אבג
12 באוקטובר 2020 13:20
Reply to  אבג

אתם באמת חושבים שלברון עשה את המקסימום שלו בשביל להגיע לפלייאוף ופשוט לא הצליח? במשחקים שראיתי היה נראה שלא אכפת לו בכלל מהמשחק. ובמיוחד אחרי שרואים מה הוא יכל לעשות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
12 באוקטובר 2020 13:34
Reply to  אבג

עשה אתה מה שיכל הוא רגיל לכוכבים. אתה תרגיש אותו דבר אם תשב בפורש ובפיאט?
קנה לעצמו פורש ודהר עם השיער שהתנופף מהרוח

דקסטר
דקסטר
12 באוקטובר 2020 13:35
Reply to  אבג

ברור שלא
זה היה דבילי אם כן
-הוא פצוע ויכל לגמור לעצמו את השנים הבאות
-הקבוצה הייתה חלשה
-מאמן אידיוט
-הגעה לפלייאוף הייתה יכולה לבלבל אנשים כאילו יש עתיד לקבוצה הזאת
-זה זמן מסוים לנשום אויר, להירגע ולתכנן את ההתקפה על העונה הבאה

דה שוט
דה שוט
12 באוקטובר 2020 13:43
Reply to  אבג

אני עם דקס – זה היה סוג של פרישה, כמו של מייקל בין השלשות. מנוחה פיזית ומנטלית.
גם שמעון חצי צודק – לברון שווה הרבה יותר כשיש לידו כוכבים גדולים. הוא יודע להוציא מהם את המקסימום להם ולו.

אבג
אבג
12 באוקטובר 2020 13:46
Reply to  אבג

אם הוא לא עשה הכי טוב שלו, וקיבל עבור זה בחירה אז אני קורא לזה טנקינג. לדעתי הרבה יותר קשה לשחק לא בשביל לנצח מאשר כן במשך זמן כל כך ארוך, בטח לשחקן כמו לברון.
אפשר לראות בשנים הראשונות שלו בקליבלנד שגם בלי כוכבים הוא יכול יותר.

yaniv
yaniv
12 באוקטובר 2020 14:39
Reply to  אבג

הבעיה היחידה בתיאוריה שלך זה שהסיכוי של הלייקרס לקבל בחירה גבוהה לא היה גבוה בכלל כמו גם הסיכוי של ניו אורלינס.
זה לא שהלייקרס היו אחרונים בליגה לדעתי הבחירה המקורית שלהם(ללא הגרלה)הייתה באמצע העשירייה השנייה.
ודרך אגב לניו אורלינס היה הרבה יותר קל לעשות את הטרייד ברגע שידעו שציון אצלהם.
אני מסכים עם דקסטר אין ספק שהוא לא עשה מבחינתו את המקסימום0למרות שעד הפציעה מצבנו היה לא רע בכלל) אבל זה לא קשור לטנקינג

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

טוב, השאלה החשובה של הבוקר: מי לקח את הזריקה האחרונה?

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 12:07

סולומון היל קלע ששה. זריקה אחת לפני זה הייתה שלשה של דוויט מהלוגו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12 באוקטובר 2020 12:07

מעניין אם לברון ימנף את האליפות הזו וה MVP המוצדק לתעמולת הבחירות של ביידן?
ואם כן כיצד זה ישפיע?

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 12:09

לברון הוא לא מישהו שיחזק את ביידן במרכז הפוליטי, אלא בקצה השמאל. במקרה של ביידן זה יותר יזיק לו מאשר יועיל לדעתי

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

מנסה בלי לפתוח דיון פוליטי –
לברון הרבה דברים. קצה שמאל הוא ממש לא.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 14:53

אני לא יודע מה העמדה הפוליטית שלו והיא לא מעניינת אותי, אבל הדמות שלו ומה שהיא מייצגת מתויגת בצורה מאוד מסוימת.
אני בכל מקרה בחיים לא אצביע לו.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

והצורה הזו מאוד לא נמצאת בקצה השמאל.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 15:21

זאת לא דמות שהמרכז הפוליטי יכול להזדהות, כי הוא תומך בגופים קיצוניים שמקדמים מדיניות קיצונית שלא מתאימה עבור האמריקאי הממוצע, גם אם הוא מאמין שהממשל הנוכחי בעייתי.
בניגוד למשל לג'ורדן שהבין ששימוש במעמד שלו כדי להביע עמדה פוליטית פוגעת במעמד שלו.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

גופים קיצוניים? לא מתאימה לאמריקאים הממוצע? תבדוק את חלון אוברטון שלך.
התדמית של לברון היא בערך במרכז הקורפורטיבי הדמוקרטי, שזה לא קרוב לשמאל בשום צורה.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 15:33

לפעמים קשה להבדיל בין ליגה שבה בערך 80% מהשחקנים שייכים לקבוצת אוכלוסייה מסוימת ובין מדינה שבה מדובר במיעוט, ובה גם מי שתומך באותה קבוצה מתנגד לרוב הפעילויות הקיצוניות שלהם.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אני מדבר על ארצות הברית עצמה, לא יודע למה הכנסת את הליגה.
ואני ממש משתדל לא להיכנס לשם, אבל אתה ממשיך לקרוא לקריאה נגד גזענות "פעילות קיצונית".

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 15:40

הפגנות אלימות זה בהחלט פעילות קיצונית. יש הבדל מהותי בין הפגנת מחאה שתזכה לתמיכה ציבורית ובין השלב שבו היא הופכת להיות אלימה, ואז מאבדת חלק ניכר מהתמיכה. וזה בלי להיכנס לגזענות של BLM עצמם ביחס לאחרים (יהודים למשל)

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 15:43

ב-4 החודשים מאז יש ירידה לא קטנה. בארגון הספציפי הזה אני לעולם לא אתמוך, כי הוא גזעני ואנטישמי, אבל הפעילות שלו החלה בתור מחאה חשובה (ואולי אפילו הכרחית) והתרחב למחאה אלימה שהרבה יותר קשה לתמוך בה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

ההפגנות לא אלימות. זה שאתה חושב שהן כאלו זה כי ממש התאמצו למכור לך אותן ככאלה על ידי המתנגדים למחאה. זו אותה טכניקה שהשתמשו בה נגד המחאות של האפרו-אמריקאים בשנות השישים.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

הוא לא אנטישמי ואלים. לא מבין את הצורך לחזור על שקרים של ניאו-נאצים ופאשיסטים אמריקאיים.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 15:59

ארגון שתומך בחרם על מדינת ישראל כולה הוא ארגון אנטישמי, וכמה מההתבטאויות של אנשיו בעניין מוכיחות את זה. גם אנשים שלא מזוהים כלל עם הימין, כמו חיים סבן למשל, מודים בפה מלא שזו תנועה אנטישמית.
לגבי אלימות – תשאל את תושבי פיירפקס שב-LA.

הארגון הזה נועד למטרה חשובה ביותר והוא משנה סדרי עולם, אבל הוא מכיל בתוכו גם הרבה דברים שליליים, ולכן עבורי כיהודי אין אפשרות לתמוך בהם, וכך נדמה לי שנכון לכל אדם להסתייג מפעולותיהם השליליות, כמו שעשו למשל פרשני הכדורגל של סקיי ספורט הבריטית.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

והתמיכה ירדה, אבל עדיין זו עדיין לא תנועת קצה בשום צורה. ועדיין לא הופכת את התדמית של הפוליטיקה של לברון לקרובה לשמאל.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 16:03

1. אני מודה שאני לא מאוד מבין בהשפעה הפוליטית של לברון. מה שאני אומר זאת לא יותר מפרשנות זהירה על פי מה שנדמה לי.
2. לברון שייך למחנה הדמוקרטי בארה"ב מה שמגדיר אותו כאיש שמאל. איפה בדיוק הוא ממוקם זאת שאלה שאני לא יודע לתת עליה תשובה.
3. אחוזי התמיכה ב-BLM היו כ-25% בשיאם ומאז ירדו. זה לא בהכרח תנועת קצה, אבל רחוק מאוד מלהיות מיינסטרים.
4. בלי קשר לשאלה איך הציבור האמריקאי תופס את BLM, יש קונצנזוס כמעט מוחלט שמדובר בארגון אנטי-ישראלי ואנטישמי. לא חסרות הוכחות לכך.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

חרם על ישראל לא קשור לאנטישמיות, זה שטויות מוחלטות. אי אפשר לא לתמוך במה שישראל עושה בלי לשנוא יהודים באשר הם? החיבור הזה בין שני הדברים נועד לבטל כל סוג של ביקורת לגבי ישראל. וזה הכי מצחיק כי בדרך כלל ניאו-נאצים וגזענים הם תומכים של ישראל.
BLM זו לא תנועה אנטישמית. התנועה מתנערת מכל אחד שאומר דברים לכיוון.
אין אלימות בהפגנות. מה שיש הוא מועט ולא באמת שווה יחס, אבל מגבירים אותו גורמים מסויימים שרוצים לגרום למחאה להראות רע בעיניי הציבור.
אתה בעצם אומר – "אני תומך ברעיון שלך, אבל בגלל שדיברת לא יפה אני עכשיו אלך בדיוק לצד השני". זה בדרך כלל טיעון של אנשים שמלכתחילה חיפשו להיות נגד. זה לא באמת משהו שקורה.
לא הכרתי את הדעות של חיים סבן, אבל אם זה איש שמאל בעינייך, אז זה שורש המחלוקת. זה לא שמאל.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 16:17

חיים סבן מזוהה פחות או יותר כמרכז בישראל.
ביקורת על מדינה היא לגיטימית, וישראל לא יוצאת דופן מהבחינה הזאת, ואם זה היה נגמר שם הטיעון שלי לא היה מחזיק מים, אבל ארגון BLM הביע לא אחת עמדות אנטישמיות, בין אם כאלה שקוראות להחרים מדינה בגלל שהיא יהודית, ובין אם כאלה הנוגעות ליהודי ארה"ב.

אני מתנגד בכל כוחי לגזענות, ולכן אתמוך בארגון שפועל נגד גזענות. ארגון שמעוניין לכפר על גזענות דרך גזענות אחרת הוא לא לגיטימי.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

דמוקרטים – לא באמת שמאל. חלון אוברטון וכו'. הדמוקרטים הם מאוד בימין. לברון נמצא ממש טיפה שמאלה משם.
25% זה לא קצה וזה יותר גבוה משם.
BLM לא אנטישמית, לא משנה כמה תנועות עליונות לבנה אמריקאיות ינסו לדחוף את הדעה הזו למיינסטרים.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 16:18

אם שחקן עבר של מנצ'סטר יונייטד אומר שהוא לא יענוד תג של BLM כי הם ארגון אנטישמי – כנראה שהוא צודק.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 16:19

החלוקה הפוליטית היא מאוד ברורה – רפובליקנים הם ימין ודמוקרטים הם שמאל. בשני הצדדים יש כאלה שיהיו קרובים יותר למרכז, אבל הם שייכים לאחד המחנות.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 16:20

מכיוון שביקשת כמה פעמים לא להיגרר, וכנראה בכל זאת לא הצלחת להתאפק, בגלל שדעתי כל כך מרגיזה אותך כנראה, אני אעשה לך טובה ואעצור כאן.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

שוב – למה אתה מתייצב לצד השקרים שיוצאים מארגונים ניאו-נאצים ופאשיסטים? זה לא מה ש-BLM אומר. זה לא מה ש-BLM תומך בו.
גם ישראל תקועה עמוק בחלון אוברטון.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

לא עצבנת בשום צורה, אבל סבבה, עזבתי.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12 באוקטובר 2020 19:11

LOL
חשבתי לתומי שטענת רופא ערבי זה מקרה פרטי של אדם אחד שלא מבין כשל לוגי חמור מה הוא, אבל מסתבר שעכשיו הגענו לטענת חיים סבן וטענת שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר.
🤦

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 19:30

חיים,
יש משהו שהחמצת.
BLM זה לא ארגון. זו תנועה.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 19:45

מקובל.

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 12:13

כבר בפגרת הקורונה, לברון לקח חלק (במהלך מתמשך שעדיין לא הגיע לשיאו) בפעולה שמטרתה לגרום למצביעם לצאת מהבית.
יותר מכל תעמולה שהיא, זה מהלך שיכול להיות ההבדל בין הצלחה וכישלון (תחליט אתה של מי).

yaniv
yaniv
12 באוקטובר 2020 12:21

הכל תלוי אם הוא יצליח לגרום לשחורים לצאת ולהצביע כמו שהצביעו לאובמה.
אם הוא יצליח בזה אז לדעתי הניצחון של ביידן.
אבל זה בכלל לא קשור לאליפות או לFMVP כמו שגיא כתב הוא עשה את זה עוד לפני האליפות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12 באוקטובר 2020 13:44
Reply to  yaniv

יניב, קודם כל בכלל לא בטוח שהוא ימשיך בעניין הזה.
כמו כן, שים לב שהרייטינג של גמר האן בי איי ירד מאד השנה בכל העולם (קורונה?). אגב זה מתבטא גם אצלנו בהופס.
סדרות הגמר בשנים שעברו נשקו ל ועברו 1000 תגובות. גם השנה היו משחקים שהתקרבו אבל הבנת את הפואנטה.
יש חוסר עניין ואולי אפילו סלידה מלברון?
1, 2, 3….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
12 באוקטובר 2020 13:54

סלידה מהשיקצה
וגם חוסר עניין תחרותיות ופרשים אתה יודע. שהמדדה עף התחרות מתה. ונילים כמו יוקיץ לא מנצחים גורילות ופרשים כמו השיקצה

yaniv
yaniv
12 באוקטובר 2020 14:42

לדעתי הוא חזק בעניין וימשיך עד הבחירות.
לגבי האם זה יעזור אין לי מושג ואני בטח לא מבין את הםוליטיקה של השחורים בארה"ב,מה יגרום להם לצאת ולהצביע..אבל לברון מנסה לגרום לזה לקרות מהצד שלו.האם הוא יצליח או לא שאלה טובה.
בכל מקרה אני די בטוח שאם השחורים יצאוו בכמויות להצביע ביידן ינצח

דקסטר
דקסטר
12 באוקטובר 2020 12:21

בעיניי אחת העונות הגדולות של שחקן ואחד הפלייאופים הגדולים מעולם
המעמסה הרגשית והמנטלית של לברון היא שניה רק לג'ורדן (ואולי מעל) בחלקים מסויימים.
כמה שהלייקרס הקבוצה הכי טובה אבל בלי לברון היא מרוקנת מתוכן.
אני מתלבט אבל נראה לי שזו האליפות הכי מרשימה שלו.

yaniv
yaniv
12 באוקטובר 2020 12:24
Reply to  דקסטר

לא מתווכח עם זה אבל בשונה משאר הקבוצות של לברון,לא מעט משחקים בפליאוף הלייקרס הצליחו לשחק טוב גם שלברון יצא לנוח וזה בניגוד לשאר הקבוצות של לברון.הרבה מהקרדיט לכך זה רונדו שמודה פשוט התאהבתי בו.תמיד ראיתי בו כעארס מצוי שנהנה סך הכל מלשחק עם גארנט פירס וריי אלן אבל איזה שחקן הוא

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 12:22

המהלך של הלילה – קווין קוק נשאר בחדר ההלבשה ופספס את האוטובוס של הלייקרס. הוא נאלץ ללכת ברגל…

עידו גילרי
Admin
12 באוקטובר 2020 12:28

אני מבקש קצת יותר כבוד
two time champ Quinn Cook

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
12 באוקטובר 2020 12:29

היו ימים שאוהדי הלוחמים ניסו למכור אותו כתותח….
מודה שמאד רציתי אותו במכבי ת"א

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 12:31

הלייקרס למדו את השיטה – הביאו את מגי וקוק מגולדן סטייט

Jonathan
Editor
12 באוקטובר 2020 13:10

הם בנו קבוצה שלמה על שחקנים שהיו בגמר. החל מלברון ועד כאלה שלא ראו דקות. קשה להגיד שזה לא השתלם.
נקווה רק שקבוצות לא יהיו מספיק מטומטמות לעשות חיקויים של זה… פאצ'וליה עוד ייקבל חוזה שמן מקונטנדרית רק כדי לחמם ספסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
12 באוקטובר 2020 12:28

מה עם איגי הגאון? אני רוצה לראות איפה הוא יחתום עכשיו שיגידו שהוא גאון על איזה חטיפה חחח. הבן אדם בקושי זז איך אומר אור? מה אין מישהו אחר בגי ליג, צעיר? נמרץ? אתלטי?? 🙂
אגב אחד ממשפטי הHOF שייכים לאשך "מי שהולך לישון עם קראודר שלא יתפלא לקום עם כיסא ושולחן" איזה חרבון הוא דפק בסדרת הגמר הזאת מול השיקצה….לפחות את המזרח הוא ניגב מה3. האיש שלי אכזב קשות

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 12:30

הוא האריך חוזה בהיט מיד אחרי הטרייד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
12 באוקטובר 2020 13:32

אז הוא ילך עם גימי למסיבות?

Jonathan
Editor
12 באוקטובר 2020 13:20

רשמתי את זה בפוסט של מנחם… כל שחקני הפנים הנמוכים שכולם התחילו לאהוב בגלל איגי ודריימונד – בעיני זה איזשהו אבטיפוס שנכשל לחלוטין העונה (לפחות בפלייאוף). הארל, מילסאפ, איגי, קראודר, ת'ייס (קצת יותר גבוה ועדיין). יש מספיק גבוהים שלמדו לתפקד גם כשחקני חוץ ואכלו אותם חיים.

Jonathan
Editor
12 באוקטובר 2020 13:23
Reply to  Jonathan

טוב אולי לא לחלוטין. איגי וקראודר היו שם כדי להביא את מיאמי לגמר… אבל אני רוצה להוסיף את טאקר לרשימת הבריונים הקטנים הכושלים בבקשה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
12 באוקטובר 2020 13:31
Reply to  Jonathan

צודק. גם גרין ואיגינכשל פשוט היה להם עוזרים טובים קרי קליי ודוראנט ולפני דוראנט פציעות של קיירי ולאב

eliah malchi
eliah malchi
12 באוקטובר 2020 13:40

האמת זה מעניין כי מה שמאפיין את כל אלה זה שהם כולם טווינרים הגנתיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
12 באוקטובר 2020 13:52
Reply to  eliah malchi

אני חושב שזה מקרי ותו לא. אין פה איזה נוסחאת קסם

Jonathan
Editor
12 באוקטובר 2020 15:35

לא יודע אל זו גדולתם או לא גדולתם של איגי וגרין…. אבל בינינו, הם לא באמת הצליחו לשמור על לברון. אפילו לא להאט אותו (כן, החטיפה של איגי עדיין הייתה מדהימה). לג"ס הלך טוב אז פאוור פורוורדים קטנים נהיו פופולאריים. וכל הרשימה הזו באמת כוללת מגנים ממש טובים אבל לא הייתי בונה עליהם לעצור גבוהים מגוונים יותר.

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 13:40

שמעון "לברון ישחק בלייקרס רק אם ישחקו לידו 2 אולסטארים" הקוריוז.
פשוט תענוג לקרוא את רצף התגובות שלך הבוקר. בכלל, הקשר בינן לבין המציאות נהיה רופף ורופף ככל שהפלייאוף התקדם…
.
(אני יכול רק לדמיין את רמת החמיצות עם כל פרסום שיוצא הבוקר בכל כלי תקשורת אפשרי, כזה שמשאיר בדיון רק את לברון ואת ג'ורדן…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
12 באוקטובר 2020 13:51

כלי התקשורת של התאגיד לא באמת מעניין. השיקצה לא קרוב לשם. ניסה להביא 2 שכחת איך קאווי הבריז לו? לאורך שנים הוכחת שאין לך מושג לגבי לברון ומי הבן אדם. הוא עשה מילה במילה כל מה שתיארתי לפני שנתיים. כשל בלהביא את קאווי נכון בזה טעיתי. אבל 2 רצה גם רצה….
חמיצות? היה רק שהמדדה הודח מאז רק שמחה אל תדאג ידעתי שהגביע שלו באותו רגע.

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 13:55

תמשיך לספר לעצמך סיפורים…
בקצב הציבור הרחב, זה כבר ממזמן ג'ורדן ולברון. עכשיו גם כמעט 100% מעיתנאי הספורט כותבים את אותו הדבר.
.
אתה צריך הפסקה. יותר מדי חמיצות תעשה לך אולקוס…

yaniv
yaniv
12 באוקטובר 2020 14:51

גיא אתה חייב להודות שהדרך של לברון הייתה תמיד 2 סופרסטארים לידו וגם השנה חיכו עד הדקה ה90 לקוואי שיחתום.אז נכון שבמבחן התוצאה אתה צודק והיה לו סופרסטאר אחד אבל אי אפשר להגיד שהוא לא ניסה להביא עוד אחד מעבר לזה שדיוויס שווה כמו 2 סופרסטארים …
לברון לדעתי קיבע את מעמדו כמספר 2,אין אף שחקן שמתקרב אליו בטח אחרי האליפות הזאת ובוא נראה איך שהוא משחק אז בסוף הקריירה בהחלט יכול להיות שהוא יעבור את מייקל.

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 15:18
Reply to  yaniv

שמעון מנגן על תקליט "2 סופרסטארים" מאז שלברון הגיע ללייקרס. למעשה, מאז דקה אחרי ההחתמה. זה לא הפריע לו כאשר כתבנו לו שהנרטיב שלו לא מתקשר עם המציאות, ואין דרך (לאותה לייקרס גרסת 19') להחתים 2 כוכבים לצדו של לברון.
.
יותר מכך, הקוריוז היקר כתב במפורש (באותה ידענות ונחישות בה כל פרי עטו מוצא גרכו למרשתת) שלברון לא יחתום בקבוצה ללא 2 אולסטארים לצדו.
.
מה לעשות, הוא טעה.

האם הלייקרס (ולברון אתם) העדיפו לקבל בקיץ האחרון גם את קאוויי?
ברור שכן.
זה לא משנה את העובדה שלברון שיחק, ומשחק, בלייקרס ללא אותו הרכב סופר טים ששמעון כל כך אוהב לציין.
.
דרך אגב,
בעוד שמיאמי היא בהחלט סופר טים,
קליבלנד ממש לא הייתה כזו.
רק להזכיר –
לכמה סדרות פלייאוף הגיעו קיירי ולאב לפני חתימתו של לברון?
יותר מכך –
ראית מה עושו קיירי ולאב לאחרונה?
.
(יש הבדל ביו קבוצה מצויינת, לבין קבוצה עם 3 סופרסטארים)

yaniv
yaniv
12 באוקטובר 2020 15:33

עדיין קיירי נחשב לאחד שאמור לעשות את הפריצה הגדולה ורק חיכו לה (אפילו לברון אמר בעצמו שהבן שלו שמח על זה שהוא הולך לשחק עם קיירי) ולאב כן נחשב לסופרסטאר(לא נכנס להגדרות של שמעון מהו סופרסטאר מהו אולסטאר)הוא כן נחשב לאחד השחקנים הבכירים בשוק באותה תקופה.שוב בסאבטקסא אתה צודק הם לא תפקדו כ3 סופרסטארים שלאב בכלל הלך לאיבוד אבל על הנייר ולפני שהעונה התחילה בהחלט היו שם 3 סופרסטארים

ברוך רובין
ברוך רובין
12 באוקטובר 2020 15:46

איזה שטויות קליבלנד בהחלט היו סופר טים שלוש אולסטארים, וספסל עמוק להפחיד. כל הטיעון מה לאב וארווינג עשו אחרי לא תקף כמו ששאקיל גרסת 2002 לא דומה במאומה לזה משנות ה2000.
.
גם הטיעון של הפלייאוף זה בדיחה, דיוויס הגיע פעמיים לפלייאוף לפני העונה הוא לא סופרסטאר? עם טרה יאנג/ דונציץ היו מצטרפים לליקרס זה לא היה הופך אותם לסופר טים?

לברון שחקן ענק אבל אין ספק שבין 2010-2015 הוא היה בקבוצה הכישרונות בליגה בפער (זה שהם לא נצלו את הפוטנציאל זה משהו אחר), גם ב2016 הסגלים שווים לגמרי בכשרון.
אתה לא צריך להאדיר את לברון ללא צורך .

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 15:57

ברוך,
אתה מצחיק.
להשתמש בטיענים שלך כנגדך?
אתה בוחר את לאב או את קיירי להוביל את הקבוצה שלך?
.
(לא שאני מזלזל במי מהצד, פשוט ווייד אחד מהשוטינג גארדס הגדולים בתולדות הליגה, וקיירי הוא רכז אולסטאר מצוין. בוש היה סנטר שידע לתת גם הגנה, וגם לרווח את המשחק (הקריב המון ממשחקו בשביל להתאים לשיטה של ההיט גרסת לברון),
לאב, חצי ממה שכתבתי לא נכון לגביו (להגן הוא לא יודע, ולא ידע. אבל, כן. גם הוא הקריב המון ממשחקו).

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 16:01

יניב,
ההגדרה שלי לסופרסטאר, ולסופר-טים, זה כאשר השחקנים עליהם באמת ניתן לומר "הטופ" מתאחדים לשחק יחדיו.
.
לברון ודווין ווייד היו לטעמי מס' 1 ו-2 בליגה כאשר חברו יחדיו. זה סופר-טים. מדובר על 2 שחקנים שעל כל אחד אפשר לומר בלב שלם שהוא היה מועמד בכיר לזכיה ב-MVP.
.
דוראנט וקרי, 2 זוכי MVP . כאשר הם חברו לשחק יחדיו, זה סופר-טים.
.
קיירי ולאב?
אף אחד לא בחר, ולא בוחר בהם אחר כך, כמעומד לגיטימי ל-MVP.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 16:04

אז הלייקרס הנוכחיים הם סופר-טים או לא לשיטתך?

yaniv
yaniv
12 באוקטובר 2020 16:07

אם זה ההגדרה שלך אז מבין אותך. אני יותר התכוונתי לכוכבים.שלדעתי גם לאב וגם קיירי היו כוכבים(מסכים שבשום שלב הם לא גירדו אפילו את הטופ5 של השחקנים בליגה למרות שלקיירי היה בהחלט את הפוטנציאל)

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 17:19

חיים,
לשיטתי, הלייקרס קרובים מאוד להיות סופר-טים. הם מרחק שחקן סף-אולסטאר מלהיות שם. שחקן שלישי שאפשר לסמוך עליו (הגנה או התקפה, לא משנה) לצדם של קרי ודוראנט היה קליי. לצדם של ווייד ולברון, היה בוש. לצדם של ג'ורדן ופיפן היה רודמן.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 17:46

לאורך הפלייאוף נדמה לי שרונדו נתן את הערך המוסף הזה בהתקפה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
12 באוקטובר 2020 18:06

גיא אני מסכים עם הרוב. אבל לכתוב שקבוצה עם לאב וקיירי זו לא סופרטים? מה זה שהקאבס בקריסה זה לא קשור לשאר הסגל שם כמו זה ששמים את המפתחות בידיים של רוקי (גרלנד שאני אגב מאוד אוהב וחושב שהוא הולך להתפתח לשחקן מצוין התקפית) סקסטון (שנה שניה אחלה יד אבל הוא לא יכול להוביל קבוצה ובטח שלא בשלב הזה בקריירה) צדי אוסמן? דלי? נו באמת. זה בערך כמו הטיעון האווילי שלברון גמר ראינו מה הלייקרס עשו בשנה שעברה שאין לצידו את לאב וקיירי. וקיירי בהחלט סופרסטאר. עם אופי בעייתי פציע ומתקשה לתת לשחקנים שסביבו לפרוח אבל בסביבה הנכונה מדובר בשחקן היוצר הכי קשה לעצירה בליגה וביעילות מפחידה. קצת מציק הקטע הזה שאתה משנמך את הקאבס ההיא ואם אני צריך לזהות מוטיבציה לזה אז זה על הדרך עוד יותר מעצים את לברון.

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 18:32

אני חולק על דעתך, חגי.
פיפן, ווייד, דייויס. לכולם יש עונה בה הם סיימו 3 במירוץ לmvp, עונה בה הם הובילו את קבוצתם לפלייאוף. לאב וקיירי? הם לא שם.

חגי "התותח" ניסני
Editor
12 באוקטובר 2020 18:47

אה אז אלו הקריטריונים? וכל הנסיבות לא נחשבות פתאום?

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 18:55

אלו הקריטריונים שלי. אתה יותר ממוזמן ליצר כאלו שלך, ואז ננהל דיון אחר.

חגי "התותח" ניסני
Editor
12 באוקטובר 2020 19:12

אני יכול לייצר לך קריטריונים כאלו ואחרים שאין להם הרבה משמעות.. אבל בגדול מבחינתי קבוצה עם 3 אולסטרים ובטח שאחד מהם הוא סופרסטאר (והנה קרטריון שיכול באמת להיות מעוגן במשהו מועמדות לMVP מעידה על שחקן כסופרסטאר)
.
סתם הצעה בשביל לחסוך וויכוחים מיותר להבא.. מבטיח לך שאם תכתוב "הקאבס לטעמי הסובייקטיבי, עם הקריטרוינים הסובייקטיביים שלי שהחלטתי עליהם בשרירותיות/ מהסיבות ששמורות עימי, הם לא סופר-טים" אני לא אוציא ציוץ בעניין.

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 19:18

חגי,
לפעמים יש דברים שלא צריך לציין. בהיעדר קנה מודה קיים וברור (ע"ע אולסטאר), מושג כמו "סופרסטאר" הוא לחלוטין תלוי דעה.
.
שאלה –
סן אנטוניו (איזו גרסה שמתחשק לך) גם הם סופר-טים?

חגי "התותח" ניסני
Editor
12 באוקטובר 2020 19:26

לא הייתי מספיק בעניינים בזמן אמת כדי לחוות דעה משמעותית על הספרס, אבל אני אנסה בכל זאת:
המקרה של הספרס הוא בעייתי כמו בערך זה של הווריורס לפני הגעת דורנט, כי אני בספק איך שחקנים כמו דריימונד גרין או מאנו היו מתופקדים במערכת שהיא לא בקבוצות האם שלהם. להבדיל מהמקרה של הקאבס שקיירי ולאב בהחלט נחשבו לשחקני אולסטאר גם ללא קשר ללברון או לקאבס

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 19:49

לשיטתך –
1999 ספרס. סופר-טים. דנקן (סופר סטאר) + רובינסון (סופר-סטאר לשעבר. עדיין אולסטר) + שון אליוט (אולסטאר).
2005, 2007, ספרס. סופר-דופר- טים. ה-MVP של 02' ו-03', לצד 2 שחקני ALL NBA (פארקר וג'ינובילי).
2014 ספרס? צריך להרחיב?
.
ועדיין, למרות שהתשובה שלי היא שפארקר וג'ינובילי בהחלט יכלו להוביל קבוצות לפלייאוף, הספרס לא סופר-טים ברשימה שלי. רק אחת שמחזיקה בתואר אחת מקבוצות הגמר המלהיבות.
הסיבה?
דנקן הוא בהחלט סופר-סטאר. לא שיחק לצדו אחד נוסף כמו שמשחק השנה לצדו של לברון.
.
השורה התחתונה –
הרשימה שלי, של סופר-טימס, היא רשימה קצרה. מאוד.
צריך 2 סופרסטארים שעדיין מחזיקים במעמד בזמן אמת לצד אולסטאר נוסף (או מישהו קרוב לכך)
גולדן סטייט כזו. ההיט כאלו. גם הבולס כאלו.
הספרס לא. גם הקאבס לא.
.
לדעתי.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 19:52

זה יוצא כמות חד-ספרתיות של קבוצות לאורך ההיסטוריה של הליגה, כולל העידן הטרום שמעוני?

חגי "התותח" ניסני
Editor
12 באוקטובר 2020 20:05

גיא אתה בטוח?? מאנו, פרקר, וקוואי היו אולסטרים בשנים הללו ביחד? אתה בטוח כי ממה שאני רואה הם לא שותפו ברוב השנים הללו באולסטאר. פרקר היה ב2007 ו2014. מאנו ב2005 וקוואי עשה את הפריצה שלו רק בעונת 16

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 20:31

עידן 10 הקבוצות, בהכרח מייצר סופר-טימס. אז אתחיל מעידן מג'יק – בירד.
.
הלייקרס של שנות ה-80'. הם הצליחו לחבר בין אחד מגדולי המשחק (קארים) לבין מי שיהפוך בהמשך לגדול הרכזים (מג'יק), כאשר על הדרך הם מוסיפים את וורת'י. כיום זה כבר כמעט ובלתי אפשרי לקבוצה מצליחה לאסוף כאלו כישרונות (מג'יק, וורת'י) דרך הדראפט. לא בשונה מהסלטיקס, הם הצליחו דרך טריידים גאוניים לבנות קבוצת על. סופר-טים.
.
1983 סיקסרס. זוכה MVP מצטרף לזוכה MVP. נשמע מוכר? לא הסיקסרס עשו את זה הרבה לפני גולדן סטייט. לצדם של מוזס מאלון וד"ר ג'יי כיכב אנדרו טוני (האנדרייטד) ומו צ'יקס כצמד אולסטארים נוסף. סופר-טים.
.
1996 בולס. ג'ורדן רק לאחרונה חזר מפרישה 1.0, והוא חובר שוב לפיפן שהוכיח ב-94' שהוא מסוגל להוביל קבוצה (פיפן סיים 3 במירוץ ל-MVP בעונת 94'). הם מצרפים לקבוצה את מי שזה עתה זכה להיבחר ל-ALL NBA, דניס רודמן. ביחד הם הופכים לאחת מקבוצות ההתקפה החזקות והמפחידות של כל הזמנים.
.
2004 לייקרס. לקובי ושאקיל מצטרפים קרל מאלון וגארי פייטון (קלעו 13.2 ו-14.6 נק' בהתאמה. יש מי שיטענו שהפציעה של קרל מאלון היא ההבדל בין זכייה באליפות, להפסד בפיינלס)
.
2011 היט.
.
2017 גולדן סטייט.
.
אחרונים, אבל ראשונים ברשימת האיכות שלי, מי שלטעמי היא הקבוצה החזקה ביוטתר שיצא לי לראות משחקים כדורסל –
הסלטיקס של 86'.
לארי בירד (זוכה 3 MVP), קווין מקהייל (סיים 4 במירוץ ל-MVP ב-87'), רוברט פאריש (אולסטאר, ALLNBA), דניס ג'ונסון (אולסטאר, זוכה פיינלס MVP במדי סיאטל, פעמיים ALL NBA, ןו-9 פעמים חמישיית ההגנה), וביל וולטון, מי שהוביל את פורטלנד לאליפות היסטורית, זוכה MVP, ופיינלס MVP. בעונת 86' הוא כבר לא היה האולסטאר/ALL NBA שהיה בעברו, אבל עדיין שחקן משמעותי שזכה באותה עונה בתואר "השחקן השישי"). סופר-דופר- דופר- טים.
.
זהו.
.
גם אם הייתי מוסיף את שנות ה-70' וה-60', היו נוספות הלייקרס והסלטיקס. עדיין אנחנו נותרים עם רשימה קצרה למדי,
חד ספרתית. בינתיים (אולסטאר ללייקרס יכניס אותם לרשימה המכובדת).
.
כאמור –
לדעתי.

.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 21:15

תודה.
כמה קבוצות נוספות שעלו לי לראש, ואני אשמח לשמוע את דעתך עליהן בהקשר זה:
יוסטון 1997 – אל האקים ודרקסלר מצטרף בארקלי. שלושתם אולסטארים והאקים נבחר לחמישייה ראשונה.
בוסטון 2008 – גארנט, פירס וריי אלן (יהיה מי שיוסיף גם רונדו). גארנט שחקן ההגנה וחמישייה ראשונה (שלישי בהצבעות ל-MVP) ופירס חמישייה שלישית.
דאלאס 2003 – נוביצקי, נאש, פינלי וניק ואן-אקסל. נוביצקי חמישייה שנייה ונאש חמישייה שלישית.

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 20:46

לא כתבתי שהיו "אולסטארים ביחד". זה שהמאמנים שבוחרים בספסל עשו "רוטציה" בין מאנו לטוני, לא הופך אותם לפחות אולסטארים.
מאנו נבחר ל-ALL NBA ב-08' ו-11'.
פאקר ב-09', 12', 13', 14.
דנקן ב-08', 09', 10', 13', 15'.
קאוויי ב-16' (חמישיית ההגנה ב-14' ו-15') .
אנחנו מדברים על רצף של 8 שנים בהן כמעט בכל עונה יש לספרס 2 ALL NBA מתוך מבחר של 4 שחקנים.

חגי "התותח" ניסני
Editor
12 באוקטובר 2020 20:58

נו אז קליפרס השנה יש את האמא של הסופרטים.. וב2017 היה ל את טוני קוואי דיוויד לי פאו כאבול אולדריג'. פצפצו את הליגה. נו בחייאת אל תשנה את ההגדרות..

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

לדבר על סופר טים בלי לדבר על הדרך שבה הקבוצה נוצרת/מתחברת חוטא למטרה בעיני.

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 21:09

לא ברורה לי הפואנטה שלך, חגי. כתבתי במפורש שלפי ההגדרה שלי הספרס הם לא סופר-טים.
תחליט אתה אם לשיטתך הם כאלו.
.
הקליפרס?
ממש לא. ג'ורג' לא סופרסטאר.

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 21:13

למה, איסלנדי?
.
לארי בירד ולמג'יק ג'ונסון היה את המזל להיבחר על ידי ארגונים רציניים (אם כסף. חלק קריטי לתקופה).
.
לטעמי, לשחקן עם פחות מזל, יש את הזכות לנצל את הרגע בו הכוח עובר לידיו על מנת לשלוט בגורלו.
לכן לא הייתה לי מעולם בעיה עם הבחירה של דוראנט. או עם אלו של לברון.

p
p
12 באוקטובר 2020 21:22

גיא, קטונתי לקחת חלק והבנה בדיון כזה, אבל איפה הלייקרס של 2012-13?
ב2011-12 בהצבעות לMVP, קובי הגיע רביעי, הווארד שביעי ונאש תשיעי.
הווארד לחמישייה הראשונה של העונה חמישיית ההגנה ושחקן ההגנה של השנה
נאש מלך האסיסטים
קובי חמישיית ראשונה וחמישיית ההגנה (ופיינלס MVP שנתיים קודם)
ולהם יש להוסיף את פאו גאסול חמישייה שנייה
קובי הווארד ופאו אולסטאר ב2011.
אולי טעיתי קצת בנתונים (נאש 9 בהצבעות אבל לא באף חמישייה, זה קצת מוזר).
אבל לפי הנתונים שהצגת, סופר טים (כושל, אבל סופר טים).

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 21:23

חיים,
לטעמי, סופר טים צריכה לכלול 2 שחקנים שהם בטופ של הטופ בזמן אמת.
ווייד ולברון. ב-11 נחשבים טופ 5 ברור.
כנ"ל קרי ודוראנט.
.
יוסטון 97' זו קבוצה בשורותיה שחקנים שהמטוס שלהם כבר מאחוריהם.
בוסטון 08' קרובים. אבל פירס ואלן, אי אפשר לטעון שהם מתמודדים על mvp.
נאש במדי דאלאס הוא לא נאש שראינו בפיניקס,
ולכן גם המקרה זה,
לטעמי,
לא.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 21:26

תודה.
אני מנצל את האזכור כדי לומר שנאש של פיניקס זה הרכז הטוב בהיסטוריה לטעמי. לא הגדול ביותר כמובן, אבל הטוב ביותר.

ברוך רובין
ברוך רובין
12 באוקטובר 2020 21:27

גיא אתה מביך היום, אתה ממשיך לזרוק אירובלים כאילו הייתה דני גרין, רק שתבין כמה הטיעון שלך מגוכח לפי הטיעון שלך עם גובר היה מצטרף לליקרס היה הייתה סופר טים (חמישייה שנייה , ״אולסטאר ״) ועם. יאנג היה מצטרף לא .
.
ממתי קבוצה של3 אולסטרי שב״ר וספסל עוצמתי זה לא סופר טים?

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 21:27

P,
יש צדק בדבריך.
אבל הכישלון כל כך גדול, עד שקשה לי לקרוא להם סופר-טים.
בזמן ההקמה,
אני זוכר את התגובות כאן באתר.
התרגשות של סופר-טים.

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 21:29

ברוך,
אני רואה שעדיין לא התאששת מהאכזבה. החמיצות מורגשת…
.
ההסבר שלי ברור. תעבור עליו שוב.

etayle
etayle
12 באוקטובר 2020 21:31

גיא הייתי מוסיף את פילי 83, עם מוזס(mvp של העונה)
2 שחקנים בחמישייה הראשונה (מוזס וד"ר ג'יי)
3 שחקנים בחמישיית ההגנה של העונה(מוזס, צ'יקס, וג'ונס)
אליפות, בפליאוף מרשים ביותר(לדעתי 2 הפסדים).
סופר טים לתפארת.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 21:33
Reply to  etayle

הוא הזכיר אותם

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 21:33
Reply to  etayle

והיה להם הפסד אחד בפלייאוף נגד מילווקי

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

לא זוכר שרמזתי שאסור להם, או שיש משהו אינהרנטי בעייתי בסופר טים.

חגי "התותח" ניסני
Editor
12 באוקטובר 2020 21:43

עזוב פרשתי. כתבתי אולסטאר וקיבלתי משהו אחר. לא משנה. רק משהו אחרון ג'ורג' היה מועמד שנה שעברה טופ 3 אם אני לא טועה לאם וי פי, אז נכון זה לא היה השנה ונכון שקוואי לא מועמד אבל זה לא נכנס להגדרות שלך?

ברוך רובין
ברוך רובין
12 באוקטובר 2020 22:11

גיא תחליט בהתחלה טענת אולסטארים וטיעון הגעה לפלייאוף, אחרי זה הוספת שחקן בקאליבר MVP? שוב 1 לא מתאים ל2 תחליט תודיע לי

גיא הירוק
Admin
12 באוקטובר 2020 15:19
Reply to  yaniv

אחרי שלברון יעקוף את מייקל (אם וכאשר, וזה "אם" גדול), עדיין יש לו את קארים בדרך…

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 15:23

לברון כבר לא יגיע לעונות של 35 נקודות ו-16 ריבאונדים

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 15:24

34.8 ו-16.6 אם נדייק

yaniv
yaniv
12 באוקטובר 2020 15:34

צודק ובתור אוהד לייקרס זה בכלל בושה שאני לא מחשיב אותו בסקאלה הזאת.

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 15:18

כמו שאמר קהלת: "אין זכרון לראשונים וגם לאחרונים שיהיו לא יהיה להם זכרון עם שיהיו לאחרונה".
בעברית מודרנית יותר – אנחנו תמיד נזכור טוב יותר את האחרונים ופחות את הראשונים. זה לא בהכרח אומר שהאחרונים טובים יותר (וגם לא הפוך).

אור
אור
12 באוקטובר 2020 14:38

בכלל לא תענוג. מרגיש כמו ספאם

עידו גילרי
Admin
12 באוקטובר 2020 15:05
Reply to  אור

מתי שמעון לא הרגיש כמו ספאם?

אור
אור
12 באוקטובר 2020 15:32

כשהוא לא התאמץ להקטין שחקן אחד כל היום לאורך 50 תגובות שונות

עידו גילרי
Admin
12 באוקטובר 2020 16:07
Reply to  אור

ומתי זה היה בדיוק?

אור
אור
12 באוקטובר 2020 16:31

לא ברמה כזו

עמיחי קטן
Admin
12 באוקטובר 2020 15:15

כל דיון על גדולה היסטורית של שחקן הוא מטבעו מוגבל בגלל התקופות השונות, התנאים השונים, והמשמעות השונה שיש לכל דבר במצבים שונים. אפילו בשאלה מי השחקן הטוב ביותר היום אנחנו לא נציח להגיע כאן להסכמה, כי יש כמה מועמדים רלוונטיים שיהיה מאוד קשה להכריע ביניהם, ובסופו של דבר כל אחד יכריע בצורה שונה לפי שקלול אישי מה נחשב יותר ומה פחות.

אותו דבר גם בדירוג ההיסטורי – במשך הרבה שנים היה קונצנזוס על ג'ורדן בתור הגדול מכולם, בעיקר בגלל שהוא היה האחרון שהצליח לייצר לעצמו קייס לפסגה ההיסטורית, ומטבע הדברים, קל לאנשים לזכור טוב יותר את החדש. לברון בשנים האחרונות הגיע מספיק קרוב כדי להחיות את הדיון, וזה ההישג הגדול שלו. בקטגורייה הזאת נמצאים גם אלו שהיו לפני ג'ורדן – כל אחד יבחר מי מביניהם נכנס לדיון.

הקונצנזוס על ג'ורדן מתחיל להתפורר בשנתיים האחרונות, וזה בעיקר סימן חיובי לליגה שמצליחה תמיד להתחדש, ומוכיח לנו שוב שגם בעוד 10-20 שנה יבואו מועמדים חדשים ותקשורת מודרנית שתטען שהם כבר עלו לפסגה, מול אוהדים ותיקים שיזכרו חסד ללברון או לאחרים.

בשלב הזה הדיון עובר לשאלה מי ראוי להיכנס לאותה רשימת "מועמדים".
אצלי אישית נכנס לדיון כל מי שלקח MVP ואליפות כשחקן מוביל (לא בהכרח הראשון בהיררכיה, אבל מספיק בכיר), או ג'ורג' מייקן שהיה לפני שחילקו MVP, ומשם אני מתקדם – ג'ורג' מייקן, בוב קוזי, ביל ראסל, בוב פטיט, ווילט צ'מברליין, אוסקר רוברטסון, ווס אנסלד, וויליס ריד, קארים עבדול ג'באר, דייב קאונס, ביל וולטון, מוזס מאלון, ג'וליוס ארווינג, לארי בירד, מג'יק ג'ונסון, מייקל ג'ורדן, האקים אולאג'ואן, שאקיל אוניל, טים דאנקן, קווין גארנט, דירק נוביצקי, קובי ברייאנט, לברון ג'יימס, קווין דוראנט, סטף קרי. אלה ה-25 שיש להם מועמדות בסיסית, ומשם אני יכול להתחיל לשאול את עצמי מה אני מחפש. זה לא אומר שאלו הגדולים ביותר בכל הזמנים, אבל מי שלא עמד ב-2 הקריטריונים האלה יתקשה לטעון שהוא בעשירון העליון.

בסופו של דבר מתקבלת קבוצת "מועמדים לגיטימיים" שממנה ההכרעה תהיה אישית של כל אחד, ועבור כל אחד מהמועמדים יהיה קייס חזק ועדיפות בתחומים מסוימים. אני אפילו לא נכנס לשאלה מה ההעדפות האישיות שלי כאן, כי זה לא משנה.

דקסטר
דקסטר
12 באוקטובר 2020 19:02

שני הגורמים שהכי חתומים על האליפות הזו הם לברון ו-ווגל.
לברון הוא לברון…
ווגל נתן בעיניי את אחת מתצוגות האימון המרשימות שאני זוכר.
.
הסגל של הלייקרס באמת לא כזה מרשים, השלם גדול בהרבה מסך חלקיו.
כמה קבוצות (לא רק בטופ) היו נותנות מקום בחמישייה לקרוסו, רונדו, KCP ..
אני בספק אם אפילו היו מוצאים את עצמם בסגל המורחב.
.
ווגל (וגם לברון מעצם הנוכחות) הפכו אותם למשהו שגדול מהחיים.
מעבר לפן המקצועי, נראה שגם מבחינת כימיה ותקשורת הוא היה משכמו ומעלה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
12 באוקטובר 2020 21:25
Reply to  דקסטר

בחמישיה יש מקום ל5 שחקנים וכדור אחד.
יש היררכיה, יש תפקידים.
לא יכולים להיות 5 אלפות בקבוצה.
צריך שיהיו כאלה שיעשו הגנה, התקפה, יקלעו שלשות, יוביליו כדור.
.
אין אלופה חוץ מגולדן סטייט של דוראנט שלא היו בה ״פועלים״, למרות שדריימונד גרין ואיגודלה הם פועלים לכל דבר ועניין.
איגודלה כבר מהעונות הראשונות בג.ס לא מסוגל לקלוע, אפילו לא מהעונשין.
.
הסגל של הלייקרס לא סקסי ככ כי הןא מורכב מאאוטקאסטים וטרנים, אבל אלה שחקנים שהגיעו לאנשהו.
ועם כל הכבוד לקארוסו, הוא פשוט כבר שם. גם לוני ווקר למשל היה מסתדר באותה סיטואציה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
12 באוקטובר 2020 21:47

קצת קשה להצטרף לדיון עם 10 סאב-תגובות.
לגבי סופרטימס: פשוט אין דבר כזה סופר טים אם השחקנים נבחרו בדראפט ו/או הגיעו כ״עוד״ שחקן.
סופרטים היא כאשר כמה סופרסטארים (שניים ומעלה) חוברים אחד לשני באופן מתוכנן.
ספארס? מעולם לא היתה סופר טים. הפרי אייגנט הכי בומבסטי שהבאנו היה אולדריג, כל השאר בחירות דראפט.
.
אלך להיסטוריה הקרובה:
בוסטון 2007-2008 – סופרטים
מיאמי 2011 – סופרטים
לייקרס 2012 – סופרטים
קליפרס לוב סיטי – לא סופרטים – גריפין וגורדן היו שם וגריפין צמח שם מפרוספקט לשחקן אמיתי
ספארס – לא סופרטים. גם לא ב99. בחירת דראפט לא בונה סופרטים ואליוט לא בקטגוריה.
נטס 2015 – סופרטים
קליבלנד 2015 – סופרטים
גולדן סטייט 2017 – סופרטים
לייקרס 2020 – סופרטים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
12 באוקטובר 2020 21:51

כל הקטע בסופר טים הוא ההרכבה והדרך בה נוצרו.
כמו במטאל למשל, מטאליקה היא הכי גדולה אבל היא לא נחשבת סופרגרופ.
סופרגרופ הוא תמיד הרכב של כמה מוזקאים גדולים מלהקות שונות.
.
זה כמו הגלקטיקוס של ריאל מול ברצלונה של מסי – קבוצה אחת רק מביאה וקונה והשניה מגדלת בבית.

ברוך רובין
ברוך רובין
12 באוקטובר 2020 22:09

לא מסכים איתך כל כך יואש, , אחרי זה בוסטון ולייקרס הגדולות לא נחשבות סופר טים.
.
סופר טים זה קבוצה שמכילה מגה סופרסטאר ושני אולסטארים אמיתיים (לא זבל כמו אדאביו, לאורי…), לברון ג’יימס ב2015 בדיוק אחרי שהוא סיים עונה חלומית שהוא השחקן נראה כמו סופרמן בשר ודם, קיירי ארווינג שהוא אחד היוצרים הטובים בליגה, קווין לאב שהגיע אחרי עונה של 26 נקודות ו12.5 ריבאונדים ועוד ספסל עמוק להחריד, לא סתם הם היו קוטנטדרים ברורים בתחילת העונה בכל מקום שמכבד את עצמו, ובתחילת העונה מתייחסים נטו לכישרון ולסגל השחקנים לא להתאמה כימיה…
.
סאן אנטוניו לעולם לא החזיקה בסגל שקרוב כשרונית לקבוצות האלה תמיד הייתה שלם שמוציא יותר מסך חלקיו, אם זה בסגנון ההגנתי ואיטי של תחילת ה2000 ועם זה סגנון של הנעת כדור של האליפות האחרונה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
12 באוקטובר 2020 22:32

ברוך, בוסטון והלייקרס נחשבות קבוצות על, שושלות, או כל סופרלטיב אחר. אבל הן לא סופר טימס.

ברוך רובין
ברוך רובין
12 באוקטובר 2020 22:41

בוסטון לייקרס אלה של שנות ה80 זה ההגדרה של סופר טימס,אני לא מסתכל על תהליך הבנייה המדד שלי זה כישרון של הסגל.

בכללי הרשימה שלי בעת המודרנית של סופר טימס הם:
לייקרס מודל שנות ה80, בוסטון של שנות ה80 (במיוחד זאת של 86), שיקגו אחרי צירופו של רודמן, בוסטון (2008) למרות שהיא גבולית מבחינת הכישרון, מיאמי של לברון (בטח אחרי צירופו שלי ריי אלן), קליבלנד 2015, גולדן סטייט מודל דוראנט .

ברוך רובין
ברוך רובין
12 באוקטובר 2020 22:58

דרך אגב יואש טראמפ גינה את הקבוצות הקיצוניות בראיון שערך, לדעתך מנחם יזכיר זאת? ורק לראות את רצח האופי הנוראי ששעושים לאיימי קוני בראט רק בגלל אמונתה? חבל ששופטי בית המשפט העליון הרקובים בישראל לא לומדים ממנה, שנבחרי הציבור צריכים לקבוע מדיניות ולא שופטים.

ברוך רובין
ברוך רובין
12 באוקטובר 2020 22:17

דרך אגב נותנים לפליאנקה פה המון קרדיט לא מוצדק כולם יודעים מי הGM האמיתי של הלייקרס, ללברון יש קייס גם פה לאחד הגדולים בכל הזמנים, הוא הצליח לבנות קבוצת אליפות סופר מרשימה. בסוף הכוכבים בוחרים ומחליטים איפה ישחקו, כולם חברים של כולם ומדברים אחד עם השני במשחקים (רק לראות את לברון לוחש לגראנט בסוף הסדרה מול דנבר). מישהו חושב ששים מרקס היה אחראי לזה שדוראנט ושקיירי יגיעו?

דקסטר
דקסטר
12 באוקטובר 2020 23:39

דווקא פה מי שבנה את הקבוצה היה פלינקה
אני בטוח שלברון היה מעדיף לראות שמות שונים סביבו אבל היה צריך לחלק קצת מעל 30 מיליון ל בערך 10 שחקנים
לא היו יותר מדי ברירות.
פלינקה אסף מה שיכל והשתדל להיות הגיוני מבחינה כספית.
החוזה היחידי שלא ממש הצדיק היה של דני גרין. אבל התוצאה הסופית היא מה שחשובה וזה חוזה סחיר יחד עם הדבקה של קוזמה איתו